joi, 5 ianuarie 2012

Mic haul

Buna fetelor.
Am fost cam lenesa zilele acestea,insa imi revin usor usor.
Am facut rost de un aparat si am profitat , ca sa va arat ce mi-am cumparat in ultimele saptamani.Mai am doua mari dorinte in materie de beauty si apoi ma linistesc si ma axez pe haine sau alte lucruri.
De la Avon mi-am comandat doua oje dragute,dar care nu rezista mult pe unghii,un creion alb de la color trend si rimelul SuperEnchant.Si sa nu uit,un set de 4 inele.Mi se par dragute,dar nu sunt marimea potrivita si nu sunt reglabile din pacate.
Apoi din comert,am cumparat faimosul deo roll-on Mitchum,varianta unperfumed,caci doar aceasta era si un demachiant pentru ochi de la Elmiplant(de care sunt foarte multumita).

Si spre sfarsit va arat noua mea iubire , paletuta muuult dorita de la Sleek si anume:Me myself & eye


Culorile,desi majoritatea sidefate,sunt superbe.Ma bucur mult ca o am in sfarsit si o sa fac multe lookuri cu ajutorul ei.
Prima sa utilizare a avut urmatorul rezultat:



Si ca sa va fac sa zambiti putin , iata ingerasul meu preferat(e copilasul unei prietene bune),pe care il vizitez de fiecare data cand vin acasa.Are 9 luni deja si e tare rea,caci ii cresc dintisorii si o doare.


Voi ce v-ati mai cumparat?

Pupici:*

16 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu placere, off de aceea nu mi-am luat inelele, stiam ca nu sunt marimea potrivita (una imi era prea mare cealalta prea mica)..
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. uhu,blog nou,sau n-am mai fost eu de mult timp?:))
    :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @gina cristiana:ms frumos.eu speram sa imi fie bune totusi inelele,dar vad eu cum le folosesc.
    @morphine:an nou,haina noua si pt blog:P

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu mi-am luat de curand o oja de la colortrend sa vad cum sunt..in primul rand eu i-as da puncte pentru designul foarte cute, si pentru culoare, dar inca nu am purtat-o pe unghii, numai am incercat-o..
    dar pentru design tot as mai lua-o orice ar fi :))

    RăspundețiȘtergere
  5. unde ai gasit sa cumperi deodorantul?

    RăspundețiȘtergere
  6. @alle:si eu le-am luat caci sunt dragute rau:P.si nuantele sunt frumaose.
    @manix:la real.e oferta de 2 la pret de 1.

    RăspundețiȘtergere
  7. @lina:mie imi place ff mult.mai am unul,dar l-am luat pe acesta de rezerva.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ojele de la avon nu sunt foarte rezistente dar unele culori sunt super.
    Inelele mi le-am luat si eu si imi vin perfect :D.
    cat despre mascara de la avon, cel mai mult imi plac SuperShok si SuperShok Max.

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu m-am axat direct pe haine :)) ,
    Mi-a ramas gandul la un balsam de la Clinique dar nu stiu daca se merita :)) . In orice caz eu incerc sa nu mai fac risipa pe farduri pentru ca stiu ca sunt doar mofturi pentru felul in care arata :)) . Dar imi zboara gandu la paletele de la Seventeen care sunt atat de fine . <3 aww

    Te pwp :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Par sterse culorile pe ochi,sau e din cauza ca nu ai folosit primer?

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumoase toate! Paleta aceea de la Sleek e =p~:X Sa le folosesti cu drag!:*

    RăspundețiȘtergere
  12. @elena:si mie imi palc unele culori de la oje,de aia cedez:P.
    @didi:bine faci.stiu ca sunt mofturi,dar nu ma pot abtine:D
    @precious boutique:nu am folosit primer,sa vad cat de puternice sunt culorile
    @special beauty:ms:D.o ador.

    RăspundețiȘtergere
  13. Paleta e supeerba.S-o folosesti cu placere.

    Setul de 4 inele...offf le-am comandat si eu si inelul meu venea bine peste masura 8, mie majoritatea inelelor imi sunt mari dar am zis ca daca asa arata, asa o fi...si-mi sunt foarte mari, nu prea am cum sa le port.Imi pare asa rau de ele :(.Tot sper ca am sa gasesc pe cineva care are marimea 6 si ii sunt mici and everybody will be happy.

    Ai putea sa le agati de un lantisor si sa le porti la gat totusi :-?.

    Keep up the good work si succes in sesiune !

    RăspundețiȘtergere
  14. @Lira:e chiar frumoasa paleta . o iubesc:X.Imi place ideea ta cu inelele,sa le pun la un lant.Ms!

    RăspundețiȘtergere
  15. Sa stii ca si eu am avut probleme cu ultimele inele de la AVON.si si lacurile de la color trend sunt aiurea, ca se sterg de pe unghii la un moment dat.dar de creioane si rimeluri, sunt multumita, in general. :D

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template