sâmbătă, 21 ianuarie 2012

LOTD:Golden Purple(pic heavy)

Nu am postat de cateva zile si imi cer scuze.Am avut examen,iar acum desi mai am unul,imi e cam greu sa ma concentrez,caci m-a cumprins o stare de moleseala/plictiseala si lene:)).
A trecut dupa o sedinta de shopping cu sora mea;sper doar sa fi trecut de tot.
Anyway am  iesit cu colegii aseara si voiam sa va arat cateva poze.In orice caz mai multe poze si date despre mine/ce fac,gasiti pe facebookul paginii de blog.





















Scuze pentru ca pun atatea poze;de cand cu aparatul nou imi place sa fac muuuulte poze si nu ma pot decide pe care sa le pun:)).
Zilele acestea revin cu un review la fondul de ten Vichy.
Ce v-ar mai placea sa cititi?
Pupici:*

8 comentarii:

  1. Imi place ca acum postezi si machiaje din care ma pot inspira, succes cu examenele si din cauza asta nici eu nu am mai avut timp de blog..:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de draguta esti in ultima pozaaaa:X:X ! Succes cu examenele sweetie!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte dragut machiajul, dar si usor de realizat! Iti sta foarte bine:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte dragut machiajul :x. Bafta la examen!!

    RăspundețiȘtergere
  5. a treia poza de la sfarsit e :X:X:X:X Bafta la utlimul examne. la mine maine e primul :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Bafta cu examenele! Oficial e machiajul meu favorit de-al tau! Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Esti frumusica foc! Iti vine bine culoarea rosie :+

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template