luni, 16 ianuarie 2012

Good day

Azi a fost o zi tare buna,inca de dimineata,caci am stiut la examen.
Mi-am cumparat o poseta de la Terranova , pe care o iubesc si mi-a venit fondul de ten de la Vichy.


Fondul de ten este in nuanta 25-nude si este putin mai inchis decat pielea mea.Cel putin asa mi s-a parut la o prima incercare pe mana a lui.De maine incep sa il testez.






Voi ce mai faceti?Invatati,protestati?eu doar prima varianta,desi aud de aici zgomotul din Piata Operei si ma uit la TV sa vad ce se mai intampla.

Pupici:*

15 comentarii:

  1. Ai observat ca ai postarile duble? Cauta pe google "double posts on blogger" sau ceva de genul si rezolvi problema. :P

    E super gentuta & sa folosesti cu placere fondul de ten, si eu mi-l doresc, insa intr-o nuanta mult mai deschisa!

    Pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Anda.Am cautat si cred ca am rezolvat problema.trebuia sa modific ceva in html.
      Si eu sunt incantata de fdt.Sper sa nu arate prea inchis pe fata mea.

      Ștergere
  2. superba gentuta! Bai,trebuie sa vorbesc ceva cu tine!:D Pupii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ms:D.vorbim,insa mie nu imi merge messul.incerc sa reinstalez altul,poate merge.daca nu da-mi un mail sau un comm te rog.te pup

      Ștergere
  3. Ce bine ca incerci fdt! Abia astept sa povestesti niste prime impresii. Eu ma tot gandesc daca sa-l iau sau nu, insa am zis sa termin macar unul dintre cele pe care le am si apoi sa dau comanda. De unde l-ai luat? Eu l-am vazut intr-un singur magazin online. Gentuta e aaaataaat de frumoasa! Iti doresc sa o porti cu placere si sa-ti aduca numai bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. l-am primit de la cei de la vichy.am completat un formular si am avut noroc. o sa revin cu impresii curand.sunt si eu incantata de el,mai ales ca e de la vichy si voiam de mult sa incerc unb fdt de la ei:D.Imi place mult gentuta,o port intruna :))

      Ștergere
  4. Imi place gentuta, sa o folosesti cu placere...

    Eu termin ultimele proiecte si ma pregatesc de sesiune...Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ms:D.
      Inca nu ai intrat in sesiune?eu mai am 2 examene si 0 chef de invatat:((.te pup

      Ștergere
  5. :) e foarte draguta gentuta. Chiar sunt curioasa ce parere ai despre fondul de ten dupa ce il testezi. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc frumos.o sa scriu curand pe blog despre el:D

      Ștergere
  6. Gentuta e super cute. Sa oporti sanatoasa.Sa ne spui cum este fdt-ul, eu nu am mai auzit de el.

    RăspundețiȘtergere
  7. Gentuta e superba:X Si fondul de ten speram sa iti fie de folos:* Mai vi tu cu niste pareri despre el, asai? Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu imi doresc un fond de ten de la Vichy! Sa il folosesti sanatoasa!

    Gentuta este superba...imi place la nebunie!

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu tocmai am postat review-ul la Dermablend: http://kristasbeautytips.blogspot.com/2012/01/review-dermablend-vichy.html E cu adevarat impresionant ce poate face acest fdt ;)

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template