marți, 31 ianuarie 2012

Favoritele lunii ianuarie

Iata produsele pe care le-am folosit cel mai mult in acest inceput de 2012.
Fata:
-Fdt Vichy
-pudra Cover Girl
-Blush Benecos



Ochi:
-paleta Oh so special-Sleek
-paleta de 26 culori-pe care incerc sa o folosesc cat mai des;e superba.
-benefit creasless cream - sippin'n dippin'
-kit de sprancene Oriflame
-primer elf
-creion alb color trend
-rimel Super shock
-fard benefit -nuanta low profile

Ce produse ati folosit in luna ianuarie?
Pupici:*

6 comentarii:

  1. ce frumoasa e paleta aia cu 26 de culori :X pe mine nu prea ma atrag alea de 120, 240 deloc desi le am de mult timp, nu prea le-am folosit...

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place primerul ELF, e preferatul meu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Maine vreau sa postez si eu preferatele ;)
    Blush-ul acela Benecos arata delicios :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Oh So Special am folosit-o si eu luna asta destul de des.Are niste nuante ft feminine.I like it :)

    PS:ai un blog award de la mine!
    Pup! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. fetelor,cum se numeste paleta sleek cu multe nuante de roz si rosu? ms!

    RăspundețiȘtergere
  6. Bmaryo,cred ca de Good Girl e vorba

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template