joi, 12 ianuarie 2012

Demachiant sensibil pentru ochi:L'oreal sau Elmiplant?

Aveam o perioada in care nu foloseam decat demachiant crema pentru ochi,pentru ca cel lichid ma irita.
Acum insa,nu mai am aceasta problema si mi-am cumparat , nu de mult , demachiantul pentru ochi sensibili de la Elmiplant.





Ce imi place la el:
-nu imi irita ochii
-spune ca are vitamina B5 si proteine de bumbac care hrnesc genele si reduc iritatiile pielii
-miroase placut
-nu e uleios
-curata bine
-pret ~10 lei
-cantitate 125ml

Colega mea de camera si-a cumparat saptamana aceasta demachiant pentru ochi sensibili de la L'oreal si cum eu sunt curioasa din fire,am zis sa il incerc si pe acesta.

Ce imi place la el:
-curata bine
-nu e uleios
-pret ~15 lei
-cantitate 125 ml

Am facut o mica comparatie,atunci cand le-am folosit pentru a ma demachia de rimelul Supershock de la Avon.

Deci,ce credeti?Mie mi se par cam la fel,dar tot Elmiplant as lua,desi L'oreal mi se pare o firma oarecum mai buna/mai cunoscuta.Poate pentru miros:D.

Pupici:*

10 comentarii:

  1. Am avut si eu Elmiplant si nu mi-a placut deloc, la inceput a fost ok pana au inceput sa ma usture ochii dupa cateva utilizari...nu stiu de ce, n-am stat sa cercetez. Am renuntat la el si il prefer pe cel bifazic de la Farmec :P.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Federova:mie nu imi place cel bifazi acum,caci e prea uleios;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi place si cel pt ochi de la Balea - dar nu bifazicul : http://kristasbeautytips.blogspot.com/2011/11/review-demachiant-pt-ochi-balea.html
    L-am incercat pe cel de la Elmiplant si mi s-a parut ok, in pozele de mai sus pare ca puterea de demachiere e asemanatoare. Important e cum te simti tu cu produsul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am avut doar unul de la Farmec pentru ochi si mi-a placut. In rest, pot sa ma demachiez si cu cel pe care il folosesc pt fata, nu am avut niciodata probleme sa mi se irite ochii. P.S:Acest aspect al blogului mi se pare tare dragut, sa nu il mai schimbi pentru ca arata foarte bine asa;;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu atat de putin rimel te dai? Sunt foarte curate dischetele demachiante ;)) Din cate vad eu parca elmiplantul a demachiat mai bine ...sau poate mi se pare. Eu nu am folosit astfel de demachiante, le-am descoperit pe cele bifazice de la balea si farmec si nu cred ca o sa le schimb curand.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu l-am avut pe acesta de la Elmiplant si desi la prima vedere demachia bine, dupa demachiere de multe ori ma spalam pe fata sau ma bagam la dus(mentionez ca ma demachiez corect :)) si tot mai aparea negru sub ochi, nu stiu cum, cred ca mai ramanea rimel pe gene. In schimb nu acelasi lucru mi se intampla cu cel de la Garnier pe care il am acum, care cred ca este mai bun.

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu l-am folosit pe cel de la elmiplant si tot la fel am patit ca cineva de mai sus,au inceput sa ma usture ochii de la el si vedeam incetosat pentru cateva secunde :|.Acum folosesc olay demachiant pt ochi si mi se pare f bun.

    RăspundețiȘtergere
  8. eu tot la servetelele demachiante raman. mi se par cele mai usor de folosit!:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu dupa un timp devin sensibila la demachiantul care pana atunci era ok...Ce sa fac in cazul acesta? Sa le tot schimb?

    RăspundețiȘtergere
  10. Probabil ochilor tai le place rotatia, asa ca schimba-le. :)

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template