luni, 30 ianuarie 2012

Cute blog award

Hello.Am primit acest blog award de la Valentina , Simona si Sweet Crazy Lollipop, cărora le mulţumesc frumos :D.



Reguli:
1. Aminteste persoana care ti-a acordat premiul printr-un link catre blogul ei.
2. Raspunde intrebarilor care insotesc premiul!
3. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog.
4. Premiaza cate bloguri crezi tu ca merita acest premiu!
5. Asigura-te ca anunti proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu!

Intrebarile premiului sunt:
1. Care este produsul de machiaj preferat?
Nu am unul preferat,insa mor dupa paletele de la Sleek:D
2. Care a fost trend-ul preferat in anul 2011?
Pfff...am folosit mult nuante de mov pentru machiajul ochilor si tusul .
3. Care este desertul tau preferat?
Lapte de pasare
4. Culoarea preferata?
Albastru urmata de mov:X.
5. Care este prenumele tau?
Madalina-ai mei au zis ca e destul de lung ca sa imi mai puna si un alt prenume.Vroiam si eu nume de sfant,dah nuu...
6. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
Ai se eu te pego
7. Pisici sau caini?
Pisici:X

Nu cred ca am mai spus ca fac masaj foarte bine(asa mi s-a spus) si ma gandeam sa fac un curs in domeniu ca apoi sa ma angajez la un salon;dar momentan e doar un vis/plan.


Il dau mai departe la :
Dedeea
Dariaa
Miss Z
Sweet Crazy Lollipop
Alina Barbu
Gina Cristiana
Pinkie&Pixie
Special Beauty
Miu miu
Morphine


Pupici:*

3 comentarii:

  1. Mersi mult pentru award :* lapte de pasare nu am mancat niciodata insa am mancat bomboane din Moldova cu lapte de pasare si au fost tare bune :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumeeeesc!:X Chiar nu ma asteptam:*>:D<

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template