marți, 17 ianuarie 2012

Buretei:D

De o vreme incoace,mai exact de cand am stricat pensula F80, am ales sa folosesc buretei pentru aplicarea fondului de ten.
Am gasit o super oferta de 24 buretei cu doar 9 lei.
Here they are:



Apoi tot ce avem nevoie e fondul de ten si pentru ca e bine sa fie umeziti,am facut rost de un recipient cu pompita.

Urmatorii pasi ii vedeti in poze:

 Apoi aplic pudra si la final arata asa:

Soooo,momentan imi plac mult bureteii.Asta pana cand imi va veni o pensula comandata,pe care o astept cu nerabdare.
Am o singura problema cu ei:nu stiu cum sa ii spal,sa fie curati ca la inceput.Idei?Voi ce folositi?

Pupici:*
Gata cu blogul,I have to study:((.

P.S:ma gandeam sa faca parte din premiu,la urmatorul giveaway;v-ar placea?

14 comentarii:

  1. Chiar vreau sa ii incerc si eu:x
    Cum ai reusit sa strici pensula?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu grija:)).cand o spalam,nu stiu cum:((.

      Ștergere
  2. Incearca sa ii speli cu sapun Dove :)

    RăspundețiȘtergere
  3. eu folosesc sapun lichid si la pensule adaug balsam Gliss ca ot imi ingrasa parul si nu am ce face cu el ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu tocmai mi-am comandat niste buretei de la make up shop. Chiar daca sunt multumita de pensule, eram curioasa sa incerc si bureteii pt fdt ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie imi place sa variez.ori cu degetele aplic,ori cu pensula,ori mai nou cu bureteii:D

      Ștergere
  5. Si mie imi place sa aplic fdt cu burereti, in special cand ma grabesc pentru ca merge mai repede decat cu pensula...Eu ca sa ii curat ii bag sub un jet de apa calda, pun pe fiecare o pompita de sapun lichid, ii strang de cateva ori in mana si dupa aceea ii bag iar sub apa si ii storc pana cand mi se pare ca s-au curatat si s-a dus sapunul de pe ei...Sau poti sa ii pui intr-un recipient cu apa si sapun, sa ii lasi un pic acolo si dupa aceea sa ii clatesti:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o sa incerc si eu.momentan mai am curati,asa ca am ce folosi:D

      Ștergere
  6. Doamne cat pot sa-ti ador tenul , ce pudra ai folosit ?

    RăspundețiȘtergere
  7. la tine cu care instrument arata mai bine aplicat fdt? cu buretei sau pensula? :-??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu pensula f80,dar daca nu o mai pot folosi,merge si cu bureteii.

      Ștergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template