joi, 29 decembrie 2011

Worst products of 2011

Sa stiti ca nici nu m-am gandit pana acum la ce produse am avut si nu mi-au placut in 2011,dar am vazut la cateva fete si am preluat ideea;

Tus carioca Elf-s-a uscat foarte repede,iar cel maro nu se vedea maro pe pleoapa.

Baza de machiaj Oriflame-toate 3-spre deosebire de cea de la sephora sau avon magix,acestea nu fac pielea mai fine si nu au nici un rost.Cu sau fara ele,it's the same.


Concealer kit Avon-nici nu l-am folosit caci nu mi-a placut consistenta sa(am scris aici)

Vopsea Avon-despre care am vb aici

Deodorantul Fa-cel putin pentru mine,nu a mers.Lasa urme albe.

Momentan doar de aceste produse imi amintesc, insa o sa reactualizez lista pe parcurs.
Voua ce produse nu v-au placut in 2011?

Pupici

10 comentarii:

  1. Daca stau bine sa ma gandesc cred ca un sampon si gelul de ras de la Oriflame nu mi-au placut deloc anul asta..La cat mai putine produse proaste anul care vine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multe m-au dezamagit:))Am sa fac si eu un top dupa Revelion.

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt de acord cu tine in privinta bazei de la oriflame!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici mie nu mi-a placut deloc tusul carioca ELF, al meu a venit gata uscat...
    Nu imi vin in minte alte produse care sa ma fi dezamagit anul acesta. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Deodorantele de la Fa nu sunt prea grozave, eu am incercat unul si am fost tare dezamagita de el. Urmeaza si pe blogul meu o postare cu produsele bune si cele mai putin bune incercate in acest an:):*

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am nimerit un tus carioca negru de la elf SUPER foarte pigmentat si il folosesc de un an si inca scrie intens!

    RăspundețiȘtergere
  7. ====MEGA-FELICITAREA DE AN NOU===== LA MULTI ANI 2012========

    Salutare si bine te-am gasit! Ai un gand bun, o urare pe care vrei s-o adresezi blogosferei? Atunci completeaza aceasta felicitare si trimite-o mai departe la 10(zece) bloggeri pe care-i apreciezi!
    -Preia prin copy&paste felicitarea din acest comentariu, adauga gandurile tale, urarea ta, numele si linkul tau, apoi inchide felicitarea si trimite-o mai departe, tot prin comentariu, catre 10 bloggeri pe care-i apreciezi!
    Daca esti unul din bloggerii la care felicitarea se va afla sambata 31 decembrie 2011, intre orele 17.00 si 18.00 atunci te rugam, inapoiaza felicitarea echipei Mostwantedblog.org pentru a fi publicata si aratata la toata blogosfera! Daca nu stii cui s-o trimiti mai departe inapoiaza felicitarea catre mostwantedblog.org! Te rugam, lasa aceasta parte de text, nealterata, te rugam vino alaturi de noi sa uram tuturor un An Nou fericit si plin de realizari!

    *Gandurile lor merg catre tine!

    -La Multi Ani si un 2012 asa cum il visati! Liviu R. - balantza.com
    -

    -Sa aveti un 2012 cu sanatate, fericire si realizari! LA MULTI ANI!
    RobertN - http://acrilice-pointpen.blogspot.com/

    -Fie ca acest Nou An, sa va aduca in viata multa bucurie, implinire sufleteasca si multa dragoste, LA MULTI ANI! Lavi H.
    http://lavii-osperanta.blogspot.com/


    Fie ca 2012 sa va aduca de 2012 ori mai multe bucurii si impliniri. La multi ani!! !!! Flyerboy
    http://gabyzmb.blogspot.com

    2012 Sa va aduca tot ce va doriti,sa fie un an plin de fericire,sperante si mangaiere din partea celor dragi!
    Raisa
    www.newcomiclife.blogspot.com

    ♥♥♥ Va doresc ca in noul an (2012) sa aveti parte de tot ceea ce nu puteti cumpara cu bani. ♥♥♥ C.L.M. - http://crazy-in-loveee.blogspot.com ♥♥♥

    Noul an sa va indeplineasca si cele mai ascunse si arzatoare dorinte, fie ca visele sa vi se materializeze si sa ajungeti exact acolo unde tintiti!
    Alle. (http://ungand-unsuflet.blogspot.com)
    -

    RăspundețiȘtergere
  8. Happy New Year, some lovely products here.I really love your blog and found it from and comment you left on anothers. It would be great if we could follow each other?
    Aimee
    www.new-yorkdoll.blogspot.com
    xxx

    RăspundețiȘtergere
  9. Thanks for the comment on my blog, now a new follower :)
    Aimee
    www.new-yorkdoll.blogspot.com
    xxx

    RăspundețiȘtergere
  10. E bine de stiut sa ne ferim de aceste produse. :)

    http://www.iuliabadita.ro/

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template