marți, 6 decembrie 2011

Wishlist 2

Faceam un wishlist acum vreo luna,cu ce mi-as dori de ziua mea.Nu ma asteptam sa mi se indeplineasca atat de multe dorinte.

Fond de ten Astor si paleta Sleek Sunset-le-am primit cadou de la fete:*
Oje crackle mi-am luat eu pe alb si negru.
Primer de fata am luat de la Oriflame,acela nou,insa nu sunt incantata de el.Inca vreau pe cel de la Avon(Magix sau Anew) sau Elf .
Cizme mi-a luat sora mea,iar pantofi inchisi in fata ,am primit tot de la ea:D
Paltonasul mi l-am cumparat eu si il ador:X
Si mai ziceam de bluzite,accesorii,esarfe...incet incet tot se aduna:P.

Singurul produs pe care nu l-am bifat de pe lista de wishlist este o pudra.Am o pudra pulbere de la Oriflame,insa eu vreau una compacta.Din acest motiv folosesc foarte mult paleta complexion perfection,insa nu e de ajuns.
Ce pudra folositi si care mi-ati recomanda-o pentru tenul gras?Am auzit ca cea de la Farmasi ar fi buna si ieftina:-s.

Wishlistul din luna aceasta artata cam asa:

Paleta me myself&eye sau Monaco de la Sleek


Primer de fata


Pudra

Si o ultima dorinta,greu momentan de indeplinit,o pensula F80,caci a mea a suferit un accident si a trebuit sa tai putin din fire si e aspra acum:((


Eu inca astept wishlistul altor fete.Sunt curioasa ce va doriti de Craciun.

Pupici:*

17 comentarii:

  1. Ma apuc si eu de postarea cu wishlist-ul :D Eu am auzit numai pareri bune despre pudra de la maybelline . M-am uitat si pe makeupalley si avea foarte multe review-uri pozitive. Se numeste Dream Matte si costa in jur de 40 de lei . Sper ca ti-am fost de folosc. Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu pudra nu prea pot sa te ajut cu o parere. Eu folosesc Vichy Dermablend, dar e pulbere. Pentru mine e perfecta, stiu ca nu lucesc sase-sapte ore, daca o folosesc. Din pacate, nu am decat una si tin de ea cu dintii. Pudra compacta care sa faca ce face Dermablend, eu n-am gasit. Ce vreau insa sa-ti zic: eu am tenul gras in zona T, peste zi poate sa luceasca de zici ca-s far in port, daca nu-i dau cu pudra. Mi-am luat primerul elf, insa cu zona grasa nu se impaca deloc bine. L-am aplicat sub numeroase fonduri de ten, cu toate a facut asa, inclusiv cu acela cu care eu ma inteleg cel mai bine, Affinitone 24H si cu pudra peste. Cum n-am mai folosit primerul, cum nu mi-a mai lucit fata. Mai am un primer de la Sephora, cel la cutiuta, nici ala nu-mi prieste, dar e ceva mai... stabil decat cel de la e.l.f. Fireste, e o parere personala, dar te sfatuiesc sa mai cauti. Pe cel de la Avon nu l-am incercat. Oricum, fain wishlist si sper sa le primesti pe toate :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ah, da, inca un lucru: la primerul elf mai e ceva frustrant. Are cel mai aiurea ambalaj. Nu vad cat mai am, de nu stiu cate ori mi-a tasnit pe o raza de doi metri... Cand apas pompita si nu iese nimic, cand apas si tasneste cat sa acopar toate fetele palide dintr-un trib indian.

    RăspundețiȘtergere
  4. @it's friday somewhere:ms de idee.o sa caut pe net si poate o sa o iau.
    @macnetize:haha ce funny ai fo la faza cu indienii:)).bine ca mi-ai zis de primerul de la elf ca il voiam de mult,insa nu am cautat pareri:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Primerul de fata de la Avon Magix imi place foarte mult. Eu l-am recumparat :X Ti-l recomand daca ai tenul mixt sau gras. Matifiaza frumos fata si o face neeeettteeedaaa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cede cadouri frumoase ai primit! Sa le folosesti sanatoasa!
    Cat despre wishlistul tau cred ca incet incet o se indeplineasca si el.
    Primerul de la el il am si eu si primmele dati cand l-am folosit nu ne-am inteles de loc. Apoi am zis sa mai incerc, dar nu pot spune ca m-a ajutat de fiecare data. E in functie de "starea" tenului meu, care in general e uscat, iar mai nou tinde sa luceasca in zona fruntii.
    Despre pudra nu pot sa-ti dau nici un sfat pentru ca in afara de complexion perfection, nu detin nici una.
    O paleta Sleek imi doresc si eu de ceva timp si un fdt bun- am pus ochii pe photoredy de la revlon. :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu am primerul de la Avon si imi place foarte mult. Uite aici wishlist'ul meu: http://fashionizmydrug.blogspot.com/2011/12/wishlist-am-observat-ca-circula-acest.html

    RăspundețiȘtergere
  8. Lasa, Mada, ca vine Mosul cat de curand! :) Ca pudra nici eu nu stiu ce sa-ti recomand, eu folosesc tot pulbere, dar cele Sleek sigur sunt faine. Sper sa primesti/cumperi cat mai multe dintre aceste produse! Pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Hey! Iti citesc de ceva timp blogul dar nu am comentat pana acum :D am vazut ca ai intrebat de pudra si iti recomand BioDetox de la Bourjois. Eu am luat-o pe la inceputul verii si am fost multumita de ea, din ce am vazut e recomandata pentru un ten mai gras, sper sa te ajute :D

    RăspundețiȘtergere
  10. @bambina:si eu l-am avut.si cred ca pe el o sa il recumpar totusi
    @iosif maria:eu as vrea revlon colorstay dar nu imi place ca nu are pompita.si primerul de la elf,cred ca o sa il tai pe wishlist daca ziceti ca nu e grozav;))
    @m.:da,e foarte bun.imi place senzatia pe care o lasa.piele fina:X
    @georgiana:ms.sper si eu sa reusesc sa iau/primesc o pudra buna.astept sa vina mosu:)
    @hellsoverbills:hey.ms ca ia comentat si ca imi urmaresti blogul.sper sa mai dai commenturi si pe viitor.o sa caut informatii despre pudra de la bourjois.ms de sfat:)

    RăspundețiȘtergere
  11. S eu am tenul gras, momentan folosesc pudra matifianta de la Essence (e ok, dar nu pot sa spun ca face minuni), dar cel mai mult mi-a placut Stay Matte de la Rimmel (Efectul matifiant dureaza mai mult decat la celelalte pudre incercate si nu mi se pare ca incarca fata). :*

    RăspundețiȘtergere
  12. @special beauty:ms de idee.o sa ma interesez de pudra;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Sa sti ca am revenit cu o parere despre tusul pe care l-am luat. :)
    In legatura cu primerul Anew il am eu de vanzare, l-am folosit de 2-3 ori dar nu mi se obijnuieste fata cu primer asa ca raman doar la crema :))
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  14. @ginutza_cistiana:ms de review;cu cat dai primerul>cel magix?

    RăspundețiȘtergere
  15. http://ginutzacristiana.blogspot.com/p/blog-sale.html cel Anew

    RăspundețiȘtergere
  16. Iti recomand pudra presata de la Astor numita Mattitude :D. Cel putin mie-mi place si-mi tine sebuumul in frau ore bune.

    www.iuliabadita.ro

    RăspundețiȘtergere
  17. @ginutza:ms am vazut;)
    @xoxo:ms.cred ca o sa o iau pentru ca am si fdt astor mattitude si ar merge bine impreuna

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template