luni, 19 decembrie 2011

Top 10 produse Avon

Ma uitam pe catalogul de Avon zilele trecute si ma gandeam la produsele pe care le iubesc si pe care le-am cumparat de mai multe ori.Asa ca o sa scriu putin despre ele.


  • In primul rand,batonul corector Clearskin-il folosesc de cativa ani si imi usuca cosurile,asa ca il aplic in special seara.I love it.

  • Gelul de dus exfoliant Lagoon-desi am folosit alte geluri de dus lately,in orice clipa m-as intoarce la acesta.Are un miros fresh,placut,care ma binedispune:X.

  • Mascara Supershock-periuta lui e mare,groasa si da mult volum.L-am avut de cateva ori si e o alegere buna.Cred ca e cel mai bun rimel de la Avon.Sunt curioasa cum e Supershock Max..hmm...

  • Contur gel pentru ochi-acest produs e relativ nou,insa l-am cumparat si imi place mult.Eu nu prea reusesc sa ma dau corect cu tus,insa cu acest creion e foarte usor.

  • Quaduri-am avut multe,insa am mai dat din ele sau le-am vandut caci nu le foloseam.Insa au ramas cateva preferate,ca de ex.Purple Haze,Denim Blues si mai ales Striped Camouflage.

  • Baza de machiaj MagiX-trebuie sa mi-o cumpar again caci am mai incercat 2 baze si nu mi-au placut deloc.


  • Pudra Ideal Shade-atat de mult mi-a placut , incat nu a mai ramas deloc,nici macar pe fundul ei.Adica am terminat tot tot din ambalaj.

  • Creion de ochi alb Color Trend-ieftin,bun si rezistent.

  • Crema de maini-intra in piele relativ repede si lasa mainile catifelate.Imi place raportul pret-ambalaj.Preferata mea e de la Skin So Soft.

  • Produsele Naturals-miros foarte bine;acum sunt indragostita de aroma de pepene rosu.

8 comentarii:

  1. :) Supershock Max este la fel ca cel normal, mie una asa mi se pare.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. deci zici ca merita baza de machiaj? cu ce ai mai comparat-o? chiar sunt interesata de efectele ei :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cel mai mult imi place de la Avon SuperSHOCK-ul :D L-ar recumpara de fiecare data..

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-as lua si eu baza aia de la Avon! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. ador batonul si la fel il folosesc de multi ani...am devenit dependenta de el:D
    si rimelul supershock...si mai imi place si creionul alb color trend pe care il am si eu:X...

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mie imi plac produsele de la Avon:X Am si eu o lista pe blog cu preferatele mele, mascara Super Shock este intr-adevar foarte buna:X Produsele din gama Naturals miros superb si exfoliantele de la Senses imi plac pentru ca nu au particulele exfoliante foarte mari:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Super Shock e genial :X dar nu mi-a placut deloc Super Shock Max , nu are acelas efect grandios , chiar daca am schimbat si periutele .

    RăspundețiȘtergere
  8. da batonul corector este chiar foarte bun...

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template