duminică, 4 decembrie 2011

Tag:42 de intrebari

Am gasit acest tag dragut si am zis ca e perfect pentru ziua de duminica:P.


1.De cate ori iti speli fata pe zi?


De 2 ori pe zi(dimineata si seara)

2.Ce fel de ten ai?


Gras cu probleme(acnee)

3.Cu ce iti cureti fata?


Cu demachiantul Liz Earle

4.Iti exfoliezi tenul?


Da. Destul de rar insa caci uit/imi e lene.

5.Ce brand obijnuiesti sa folosesti?


Zau ca nu stiu sa zic doar unulFolosesc produse de la multe branduri.

6.Ce crema folosesti?

Crema de la Liz Earle


7.Ai pistrui?


Nup


8.Folosesti crema pentru ochi?


Nu,dar as vrea.


9.Ai fost sau esti predispusa la acnee?


Am acnee mai ales intr-o anumita perioada,insa uneori si in restul timpului:(


10.Ai fost vreodata nevoita sa folosesti Pro-Active?


Nu.


11.Ce fond de ten folosesti?


Astor Mattitude si Revlon Custom Creations.


12.Dar anticearcan?


Am de la Pixie si de la Oriflame

13.Ce nuanta are pielea ta?


Normala I think


14.Ce crezi despre genele false?
Nu ma pricep sa le pun.Dar imi plac:X


15.Sti ca trebuie sa iti schimbi mascara o data la 3 luni?
Stiu si oricum in 3 luni ma plictisesc de el:D

16.Ce brand de mascara folosesti?


Avon si Flormar

17.Sephora sau MAC?


Sephora imi place mult.Mac imi place mai mult doar pentru ca e Mac.(adica practic renumele/firma/)


18.Ai un card Mac Pro?


No way

19.Ce instrumente pentru machiaj folosesti?


 Pensule of course.


20.Folosesti baza de machiaj sau primer pentru ochi?


Da

21.Dar pentru fata?


Da,dar vreau unul mai bun.

22.Care este culoarea de fard preferata?


Nu am o culoare de fard preferata.Movul imi place in general , insa pe ochi mai nou, imi plac nuantele de visiniu,marouri,auriu...

23.Folosesti creion sau tus?


Creion zilnic,tus nu prea,desi incerc sa folosesc mai des in ultima vreme

24.Cat de des iti bagi creionul in ochi?
Nu am probleme de genu:P

25.Ce crezi despre pigmenti?


Not my thing.Am avut unul si nu l-am folosit.L-am vandut:))


26.Care este rujul tau preferat?


Momentan cel de la Elf-nuanta Classy.


27.Folosesti machiaj mineral?
Vara.

28.Care este lipglossul tau preferat?


Nu am.Imi plac toate,mai ales daca miros frumos:)


29.Care este blushul tau preferat?


Cel de la Benecos , sidefat . Merge perfect seara.

30.Iti cumperi produse de machiaj de pe Ebay?



As vrea , dar nu am cont pay pal. 


31.Iti plac magazinele cu produse cosmetice?
Daaa

32.Mergi la Cosmetic Company Outlet?


Nup.

33.Ai luat vreodata in considerare sa faci cursuri de machiaj?

Da,dar nu sunt fonduri suficiente:P


34.Uneori esti stangace cand te machiezi?


Uneori?De multe ori:))

35.Numeste o "crima" in ceea ce priveste machiajul?
Fondul de ten in X straturi, care arata ca o masca..

36. Iti plac culorile aprinse sau cele neutre în ceea ce priveste machiajul ochilor cat si buzelor?


Depinde.Ambele.

37.Care celebritate are machiajul intotdeauna impecabil?

Nu stiu.

38.Daca ar trebui sa iesi din casa folosind un singur produs de machiaj care ar fi acela?


Fond de ten.


39.Iesi din casa fara sa te machiez?


Cand merg pana la magazin si inapoi:))

40.Crezi ca arati bine nemachiata?


Depinde . Uneori da, alteori cand  tenul are probleme,no.

41.Din punctul tau de vedere care este cel mai bun brand de cosmetice?


Nu am unul preferat:|


42.Ce crezi despre make-up?


Ca e minunat,insa solicita timp,bani si rabdare:)).


Dau si eu tagul mai departe tuturor.

Pupici:*

4 comentarii:

  1. pff...cum ai avut atataaaata rabdare sa raspunzi?

    RăspundețiȘtergere
  2. SI eu vreau sa il fac, dar am facut deja un tag azi :D Maybe tomorrow :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Te astept la concursul meu de make up! Pupici!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template