joi, 22 decembrie 2011

Santa!

Santa a venit ieri si azi.Insa mai are niste cadouri prin sac pe care le-a lasat pentru urmatoarele zile.
Am spus ca fac un haul cu ce am primit,asa ca ma tin de cuvant.

Iata cele 2 colete care mi-au sosit :


Si ce contineau cele 2 colete:









 Cutia o pot folosi ca sa depozitez bijuterii. I love it.

Se pare ca fetele au fost atente la wishlistul meu si stiau ca imi trebuie o pudra.Asa ca mi-au luat se pare fiecare cate una(soarta a facut ca ele sa fie de la aceasi firma,insa sunt nuante total diferite-una pt,iarna una pentru vara-perfect-:D).Mai am o pudra de la Cover Girl pe care am luat-o duminica,asa ca de pudra nu o sa duc lipsa in anul care vine:P.
Ma apuc sa testez toate bunatatile astea si apoi am de scris reviewuri.Yupy.

Anul acesta ma simt tare norocoasa.Am primit multe cadouri frumoase si inca nu e gata.Va multumesc foarte mult fetelor.

Pupici:*

P.S:am primit si o acadea mare si yumy si un glob cu Mos Craciun,dar am uitat sa le pozez separat:(

15 comentarii:

  1. Mda sa vezi ce ma bate deea can do vedea=))

    RăspundețiȘtergere
  2. Supeeer. La mine nu a venit mosul ...:)).Nu am fost prea cuminte anul asta... :)).

    RăspundețiȘtergere
  3. uuwow, foarte frumos si consistent:D
    cutia e chiar faina:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai cate chestii dragute :) imi place prima de la maxfactor :)
    xoxo
    diannetho.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. :) sa le folosesti cu placere. As vrea sa te intreb, de unde ti-ai luat pudra Cover Girl si cat costa? Ms si te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. @ginutza_cristiana:dintr o piata-flavia.cu 5lei:P

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie imi place foarte tare paleta de la flormar:(! O vreaaaaau si eu!!:D

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa faci neapart review la creme puff.
    Sunt superbe cadourile, sa te bucuri de ele!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa le folosesti cu placere! Ai fost tare cuminte anul asta de a venit Mosul atat de incarcat :) :*

    RăspundețiȘtergere
  10. NU as vrea sa te sacai cu intrebari :D dar cumva pudra este pulbere si transulida? :)) http://1.bp.blogspot.com/-RLi4jhO13xA/TelTQb2tLOI/AAAAAAAAD8w/Lc9M3k1vepM/s1600/IMG_6706.JPG cam asa? O doresc de muult timp

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce frumoasa e paleta de la Flormar;;)...Frumoase cadouri ai primit, sa le folosesti cu drag:*

    RăspundețiȘtergere
  12. @ginutza_cristiana:nu ma sacai.nu e pulbere si nici translucida.e pudra compaacta,nu retin acum ce nuanta.dar o sa scriu despre ea curand pe blog.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template