luni, 5 decembrie 2011

Review Astor mattitude

Am primit cadou de ziua mea,fondul de ten  Astor mattitude-nuanta 002.Incercasem o mostra mai demult si eram complet fascinata de el.Dupa ce l-am avut in manute,nu i-am mai dat drumul:P.
Deja il folosesc de cateva saptamani si il ador!!!

Ce imi place:
-are acoperire destul de mare
-e cremos
-are spf 22
-nu contine ulei si e perfect pentru tenul meu gras
-rezista all day
-pompita practica
-matifiaza tenul

Ce nu imi place:
-are un miros putin ciudat(prea puternic pentru un fdt)
-nu pot vedea cat a mai ramas din el,caci e sticla de plastic....

Cu siguranta o sa il cumpar cand va fi gata.
Din pacate nu voi mai putea posta poze o vreme cred;mi s-a stricat aparatul:|.Sper sa isi revina,altfel e urat:((.
De aceea nu am poze cu swatch al fdt :(.
Insa puteti gasi poze aici .
O sa urmeze probabil reviewuri cu poze ce mai am prin calc.,sau de pe net luate:(

Pupici si sa vina mosul la voi cu ce va doriti.La mine vine in cateva ore;)).

8 comentarii:

  1. Si la mine cred ca vine in seara asta nu dimineata ca de obicei :(
    Imi pare rau ca ti s-a stricat aparatul :(
    BTW incearca sa pui fondu de ten sub o lampa de birou , sar putea sa vezi cat mai e in el :) !

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm .. eu am tenul mixt . Cred ca mi s-ar potrivi :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @dariaa:ms de pont;)
    @it's friday somewhere:cred ca da
    @miuri:depinde de magazin..intre38-42

    RăspundețiȘtergere
  4. ai folosit cumva si revlon Colorstay? Cum se compara cele 2 fonduri de ten?

    RăspundețiȘtergere
  5. @alinaGav:am doar revlon custom creation si e diferenta intre ele destuld e amre.colorstay nu am icnercat:(

    RăspundețiȘtergere
  6. Hmmm! Am auzit lucruri bune despre acest fond de ten,chiar mi-ar placea sa-l incerc.Momentan folosesc Revlon ColorStay si sunt multumita de el(nu imi place ca nu are pompita dar am trecut peste asta).
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am testat fondul de ten pentru ca eu sunt inebunita dupa Perfect Stay dar l-am vazut intr-o pungutza dragutza cu un creion de ochi si inca ceva :-?? la reducere . Undeva intre 25-35 lei .

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template