luni, 26 decembrie 2011

Preferatele anului

Pentru ca anul e pe sfarsite si am vazut si la alte fete acest tip de postare,m-am gandit sa fac si eu un post cu preferatele anului 2011.Printre ele sunt si preferatele lunii decembrie.
In 2011 am avut ocazia sa testez muuult mai multe produse decat mi-as fi imaginat.Unele produse le-am testat datorita blogului,altele la recomandarea voastra,altele doar pentru ca mi-au facut cu ochiul.
Pozele sunt preluate de pe internet(marea majoritate);sper ca in ianuarie sa imi cumpar aparat si sa nu mai am aceasta problema.

Deci,produsele preferate de fata sunt:

  • Setul de ingrijire de la Liz Earle
  • Crema Brevoxyl
  • Baton corector Avon
  • Fdt Astor Mattitude
  • Paleta Complexion Perfection
  • Bronzer Sephora
  • Blush Elf-nuanta coy
  • Blush Oriflame-nuanta Glowing peach
  • Primer de fata Avon Magix


Iar pentru ochi sunt urmatoarele:
  • Mascara Flormar
  • Creion alb Color Trend
  • Oh so special & Sunset de la Sleek
  • Creion Jumbo Milk - Nyx



Iar in categoria diverse intra urmatoarele produse:
  • Crema de maini Essence
  • Sigma F80,E25 si F84
  • Sampon uscat Balea




Voi ce ati folosit cu precadere in anul 2011?

Pupici:*

5 comentarii:

  1. sunt de acord cu jumbo milk de la Nyx.Daca imi amintesc bine am castigat aman2 la acelasi concurs creionul?

    RăspundețiȘtergere
  2. Pensula de blending de la Sigma E25 este si in topul preferintelor mele. Cred ca voi prelua si eu acest tip de postare :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu voi face un astfel de top pentru ca deabia luna asta pot spune ca am descoperit produsele anului :) asa ca le strang pentru 2012.
    Pudra de la ELF este si preferata mea, acele palete sleek sunt urmatoarele pe lista mea, imi pare rau ca nu am nici o pensula Sigma insa sigur imi voi lua un F80 anul asta. Imi doresc tare mult creionul Jumbo Milk de la NYX dar nu il gasesc pe nicaieri la noi decat la 30 lei si pe site-ul NYX este 3-4$ :((..
    Sunt numai de calitate produsele tale :D
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  4. si pentru mine Sleek Oh, So special si F80 sunt favoritele :)


    www.suntunika.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Pensula de blending de la Sigma este super,face diferenta.Cu siguranta este in si topul meu!
    :*:*

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template