sâmbătă, 3 decembrie 2011

Pensula Elemental Esthetics&make up shop

Cand s-a lansat siteul Makeup shop,a fost o nebunie.Si am vrut sa profit si eu de oferta cu cadoul si promotiile,insa nu am gasit chiar ce voiam;am comandat totusi o pensula pentru aplicarea fardului.

Ce mi-a placut foarte mult a fost felul in care am fost tratata dupa plasarea comenzii.Am fost sunata ca sa confirm,iar dupa 3 zile mi-a ajuns coletul la posta.Am primit un cadou dragut (un mini luciu de buze sleek)si frumos impachetat si o scrisoare personalizata.Foarte dragut.






Pensula pentru fardul de pleoape:



Detalii:
Tipul de par: natural - veverita
Zona de aplicare: ochi
Dimensiune: 19cm




Ce imi place:
-manerul negru,elegant;
-ca e moale si deasa,
-ia fardul bine pe pensula si nu cade sub ochi
-pretul : 15 lei

Ce nu imi place:
-e cam mare pentru ochisorii mei mici;

De aici o puteti cumpara.

Mini luciu de buze Sleek:



E tare simpatic;)).
Se poate atasa ca breloc;
E o nuanta draguta,numita Sweet Sixteen.Tot ce pot spune despre el e ca imi place ca rezista pe buze destul de mult timp.

















Voi ce ati comanda/comandat?
Pupici:*

6 comentarii:

  1. E fain sa stii ca serviciul clienti functioneaza bine :)
    Eu am facut mai multe comenzi la ei,dar mai demult cand inca aveau produse Nyx :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte dragut ca au adaugat scrisoarea personalizata! Nu am comandat inca de la ei, dar sigur voi profita de oferte...

    http://kristasbeautytips.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. am dorit si eu sa comand ,dar nu imi pot face cont...mereu imi spune ca am gresit codul capthca....

    RăspundețiȘtergere
  4. ce dragut e blogul tau...te astept si pe blogul meu...sunt noua si ar insemna mult pentru mine daca ti-ai da si tu cu parerea.Pupici♥

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte draguta partea cu scrisoarea:X M-am uitat si eu pe site-ul lor si m-ar tenta o multime de lucruri, dar in special vreo 3 palete Sleek:X

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template