sâmbătă, 31 decembrie 2011

Ganduri pentru 2012

In anul care vine vreau sa:

  • slabesc cateva kilograme
  • sa renunt la prostul obicei de a invata cu o noapte inainte de test/examen
  • sa ma straduiesc mai mult si sa fiu mai silitoare
  • sa imi cumpar aparat foto
  • sa ma perfectionez la machiaj
  • sa ma machiez zilnic,oricat de obosita/plictisita sunt
  • sa folosesc fardurile pe care le am pana la epuizare si sa incerc sa nu mai cumpar multe farduri noi
  • sa devin mai responsabila
  • sa nu mai mananc mult fast food
  • sa ma distrez la maxim
Voi ce va doriti sa realizati in anul care vine?

La Multi Ani si distractie deseara!

Pupici
Ne auzim in 2012.

5 comentarii:

  1. Mult noroc la indeplinirea dorintelor .
    De la anul care vine imi doresc sa experimentez cat mai multe nuante de farduri si sa nu mai cumpar machiaje online . Daca reusesc sa ma tin de astea e biiiiiiine . :)

    La Multi Ani !

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani:**
    Unele dorinte sunt identice cu ale tale:)) Doar ca nu se vor realiza niciodata gen:
    -sa nu mai invat cu o noapte inainte de examen/test
    -sa nu mai cumpar produse cosmetice pana nu le consum pe cele care le am deja:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Oho dorintele tale sunt "parfum" pe langa ale mele.Iti doresc sa ti se indeplineasca toate,pentru ca nu e imposibil! Te pup si un An Nou mai bun! Eu am facut o postare chiar acum cu "dorintele" mele.Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani! Eu iti doresc sa iti indeplinesti toate dorintele. Eu am atat de multe incat o sa mi ia cativa ani sa le indeplinesc ;))...insa cel mai mult imi doresc sa fiu sanatoasa si iubita si asta iti urez si tie! Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani si bafta sa realizezi tot ce iti doresti!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template