vineri, 2 decembrie 2011

Empties of the month

Aveam candva o postare numita "ce am terminat luna aceasta",insa am incetat sa mai scriu asa ceva.Azi insa m-am uitat printre cosmetice si am cateva lucruri pe care trebuie sa le arunc.Sunt happy pe de o parte,ca am reusit sa mai consum din multimea de produse&pe de alta parte,pentru ca e timpul de ceva nou,sa inlocuiasca:P.

Iata ce am terminat lately:

-crema de maini Essence:e divina,crema mea preferata,am folosit-o aproape zilnic,insa e gata.O sa imi comand de pe Cosmetic Style o alta crema de la ei,caci e f ieftina;sper sa miroasa la fel de bine.Intre timp am comandat o crema de la Avon

-rimelul Flormar-v-am spus cat sunt de incantata de el,dar au trecut cateva luni si nu mai e ce a fost,asa ca o sa incep sa folosesc rimelul Supershock care asteapta cuminte in ambalaj de ceva vreme.

-Lotiune micelara Ivatherm-mi-a placut foarte mult,insa am terminat si ultima picatura din ea;cred ca o sa o cumpar din nou someday;

-Sampon uscat Balea-m-a tinut ceva vreme,caci nu l-am folosit chiar des;cu siguranta o sa il cumpar din nou cand o sa ajung la DM;

-Fard crema Elf-butter pecan-am terminat nuanta de maro deschis-insa il arunc,caci nuanta aceea inchisa mai este si la nuanta Olive-si oricum nu prea o folosesc lately;Ca inlocuitor am gasit creionul Arabian glow si fardul crema de la benefit-sippin'n dippin;

Mai e pe gata demachiantul bifazic Farmec si parfumul divine de la Oriflame;de asemenea ma chinui sa termin macar un ruj si un  luciu:))
Sunt curioasa,voi ce ati terminat lately?
Sa mai fac asemenea postari?

Pupici:*

5 comentarii:

  1. Si eu am cateva produse pe terminate: un ruj si cred ca primul din istoria mea :)) un exfoliant,creme.. destule zic eu. Sunt mandra :D
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. am o groaza de produse si sunt tare mandra de mine:">

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am un astfel de project pan :) 5 episoade pana acum :p. Da, mai fa astfel de episoade. imi plac tare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie mi s-a parut chiar interesanta postarea, te mai asteptam cu postari de genul! pupici:*

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template