sâmbătă, 17 decembrie 2011

Elf review

Hello again.
Azi mi-am dat seama ca nu am vorbit despre primerele de la Elf , pe care le-am luat de pe siteul din Anglia.
Sunt 3 primere,in nuante diferite:Sheer,Champagne & Pearl.

Sheer e dupa parerea mea,la fel ca cel normal de la Elf Romania,doar ambalaj diferit putin.
Champagne este un primer maroniu,pe care cand il folosesc , nu e nevoie sa mai folosesc o baza colorata.Adica pentru zilele cand ma machiez cu nuante de maro,e super.E cam sidefat,insa asta nu se observa dupa ce aplic fardul.
Pearl e un primer alb.Mi se pare ca se intinde putin mai greu,e foarte sclipicios si acest sclipici se pastreaza pe pleoapa si dupa ce aplici fardul.Eu il folosesc seara cand ies in club.

Personal imi plac.Se comporta bine,sunt nuante variate si fardul rezista destul de mult timp pe pleoapa.Din pacate in Romania nu le-au adus la set,insa am vazut ca sunt 3 nuante noi pe site.Insa eu am momentat primere pentru cateva luni bune;)).

M-am uitat putin pe siteul din Anglia,de unde noi nu mai putem comanda si am gasit cateva lucruri tare dragute.Sper sa le avem si aici curand:









Pupici:*

P.S:pozele sunt luate de pe internet(dand click ajungeti la sursa).Imi pare rau , dar stiti situatia cu minunatul meu aparat:|

7 comentarii:

  1. Sunt suparata ca nu mai putem lua din Anglia. Pe langa faptul ca au oferte mai bune, au si produsele in stoc. Oare cand o sa vedem si pe elf romania 50% reducere si stoc suficient?
    Scuze ca m-am ambalat, dar am vrut sa fac o comanda (pt. ca au 25% reducere), si iar nu era tot ce-mi doream pe stoc, si chiar nu-mi convine sa platesc 9 lei transportul pt. 3 produse.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu vad sursa pozelor, damn', imi place Kabuki ala cu pietricele, ce dragalas e, il vreau!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce draguta e pensula kabuki;;) si paletele arata taaare bine =p~ abia astept sa le aduca si la noi!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. O sa mai dureze pana o sa avem si noi promotii ca in Anglia ..

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template