sâmbătă, 10 decembrie 2011

Mic haul DM

Am reusit azi sa ajung in DM.Doream de mult timp sa merg insa nu am reusit.
Am ramas dezamagita de preturi.Poate inainte imi placea mai mult DM-ul caci in oras la mine nu aveam produse de la acele firme(astor,maybelline,etc).Insa aici,in TM,e plin de magazine si preturile sunt mai mici decat la DM.
Totusi,sunt produse (gen Balea)care nu se gasesc in alte magazine.
Asa ca mi-am luat cu ocazia asta samponul uscat Balea,pentru ca s-a terminat celalalt si imi place mult(review aici).

Si pentru ca aveam nevoie de mult de un exfoliant,l-am ales pe cel de la Elmiplant la doar 10 lei.Sper sa ne impacam bine.O sa-i fac review curand.voi l-ati folosit,v-a placut?

Nu am vazut alte oferte asa ca am plecat cu atat.
Saptamanile viitoare vor fi de groaza,din punct de vedere al scolii,insa vor fi si frumoase,caci o sa merg sa cumpar cadouri de Craciun.
Pupici si un weekend placut.

7 comentarii:

  1. Folosesc eu acest gel de curatare ... E in regula ....dar nu sunt satisfacuta in totalitate :D ..dar acum pretul isi spune cuvantul

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu fac aprovizionarea cu pampersi pentru pitica de acolo si mai arunc un ochi si pe la cosmetice. De fiecare data constat ca preturile sunt marite cu cel putin cativa bani, iar ofertele se epuizeaza destul de repede. Asa ca iti inteleg dezamagirea.
    Sa folosesti cu placere ambele produse, n-am incercat nimic din ce ti-ai cumparat, dar doresc sa incerc si eu samponul uscat, ca tot a mers vorba prin blogosfera ca este foarte bun. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. eu mi-am luat gel de dus, cu miros de piersica,yumm

    RăspundețiȘtergere
  4. Am folosit eu gelul exfoliant... nu prea m-a incantat. Cred ca o sa revin la cel de la Garnier Pure (pana si fratele meu il folosea). Nu stiu daca l-ai incercat dar ti-l recomand:)

    RăspundețiȘtergere
  5. eu folosesc smponul uscat si imi place tare mult..este un real ajutor pentru fetele cu parul gras

    RăspundețiȘtergere
  6. La DM se merita sa cumperi doar produse marca proprie sau produse in promotie! Eu asta cumpar de fiecare data cand merg la ei ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Am folosit si eu gelul de curatare. Am terminat un tub, apoi am trecut pe Clearasil gel crema 3 in 1. Apoi cand l-am folosit iar de la mama mea pe cel de la Elmiplant mi s-a parut foarte agresiv. Cel de la Clearasil nu usuca deloc pielea. :) As vrea si eu sa-mi iau samponul uscat.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template