miercuri, 7 decembrie 2011

Descoperirea zilei

Eh,nu e cine stie ce.
Doar ca eu nu prea pun pret pe par.Nu prea cumpar produse de par si rau fac.Am observat ca a devenit mai incalcit,mai aspru in ultima vreme.In plus am tot folosit placa,asa ca l-am ranit destul de mult.

Aseara insa am hotarat sa ma rasfat.Fetele erau plecate,asa ca am profitat;))
M-am dat cu masca de argila,cu exfoliant,cu creme pe fata si pe corp.Iar apoi a venit randul parului.Mi-am aplicat un balsam de par si o masca (ale colegelor)si am ramas surprinsa de parul meu.Asa ca o sa merg curand sa cumpar cele necesare.


Voi ce folositi mai mult/ce e mai bun:o masca de par sau un balsam de par?

Multumesc:P

App,va rog sa ma scuzati pt.postarile acestea.Daca nu sunt ok sa ma atentionati.insa daca nu am aparat e mai greu putin,dar nici nu vreau sa renunt la a posta.Oricum o sa imprumut macar o data pe saptamana aparatul unui coleg sa fac poze pentru blog;)).Insa cu machiajele o sa-mi fie mai greu:(.

Pupici:*

10 comentarii:

  1. Stai relax,ca sunt bloggerite (nu dau nume) care primesc produse spre testare si nu fac swatches.Tu macar ai o scuza acum: nu mai merge aparatul.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu foloseam masca Kallos si-mi place foarte mult, o s-o folosesc mereu dar momentan testez altceva si am pus-o de-o parte o perioada ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu folosesc masca kallos pe post de balsam, si foarte rar pe post de masca (30 min). Mastile kallos sunt bune si ieftine, am avut placenta, latte si acum am midollo (parca asa ii zice). Cele mai bune rezultate le-am avut cu placenta, chit ca ma scoate din pepeni mirosul, insa a fost mai buna decat altele profesionale.
    Nu-ti face griji cu aparatul, sunt ok postarile :)

    RăspundețiȘtergere
  4. subscriu si eu la ce a spus Coconut!
    din punctul meu de vedere, mastile sunt mult mai concentrate si mai eficiente decat balsamul, iar cele de la Kallos sunt cele mai bune pe care le-am incercat.
    ...si nu e musai sa stai cu masca in par 30 de minute (eu nu fac aproape niciodata asta). 5-10 minute e absolut suficient. adica folosesti masca ca pe un balsam. si functioneaza impecabil!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu folosesc balsam dupa fiecare spalare si masca o data pe saptamana pentru ca avand parul blond vopsit am nevoie de cate un tratament intens de hidratare:) Marca mea preferata este Gliss, balsamul de la Kallos l-am avut si eu si am fost chiar multumita de el:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Folosesc si eu balsamul! e o minune!

    RăspundețiȘtergere
  7. eu folosesc balsamul dupa samponare,iar o data pe saptamana masca preparata in casa cu ou ,ulei de masline,ulei de ricin ,lamaie.
    Stiu cum e fara aparat..crede-ma!COntinua tot asa.te pup>:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu folosesc masca de fiecare data, nu folosesc balsam

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu folosesc si balsam si masca la fiecare spalare+balsam fara clatire dupa si mai am un spray pentru reimprospatare pe care il mai folosesc din cand in cand. Mie nu prea mi-au mers produsele pentru par de la Kallos,am avut Placenta,mi-a placut prima data dar apoi au aparut neplacutele cojite pe scalp(tinand cont ca samponul era cel pe care il folosesc de oicei si produse pentru coafat nu folosesc de fel...)In fine...asta mi s-a intamplat mie,mamei mele i merge foarte bine,o foloseste tot timpul,mie imi plac cel mai mult cele de la Gerovital Plant si Gliss.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. din cate stiu eu, masca este cea care cu adevarat ingrijeste parul.. balsamul este doar pentru a-l descurca si a-l lasa moale..

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template