sâmbătă, 24 decembrie 2011

Craciun Fericit !

Tocmai am terminat de facut bradutul,o sa va arat poze.E tot "imbracat" in argintiu si albastru:X.
Ma gandeam ca ar fi interesant sa aflu ce traditii aveti in zona.

Aici la mine de exemplu,seara,vin baietii mari(de la 19,20 ani in sus) din sat, cu muzica pe la case si joaca fetele(in cazul meu,pe mine si sora mea).Au duba,acordeon si ceva trompeta,whatever.....In cazul in care nu doresti sa ii primesti,inchizi toate luminile si eventual poarta ;))...Mie imi place mult sa jos pe populara,dar nu am ocazia des(la nunti eventual).Asa ca astept Craciunul cu nerabdare.

Sper sa va simtiti cu totii bine de sarbatori alaturi de familii si sa vina Mosul la voi cu ce va doriti.

Pupici:*

Craciun fericit!

7 comentarii:

  1. interesanta traditia:) in orasul meu din pacate nu e nimic interesant..abia au venit vreo 3 grupuri de colindatori,insa i am primit cu drag:X Craciun fericit!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Craciun fericit!

    Te invit sa participi la giveaway-ul meu !

    http://ioana08libeauty.blogspot.com/2011/12/dau-startul-unui-nou-giveaway-cu.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Craciun fericit alaturi de cei dragi! :*

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template