duminică, 27 noiembrie 2011

Tag:Top 5 sub 20

Ii multumesc mult pentru tag lui Miu Miu.Nu am mai facut unul de mult si acesta e chiar interesant,caci aflu despre alte produse ieftine si bune.

Cele sub20lei pe care le folosesc cel mai des sunt:

-Primer Elf-
E folosit zilnic inainte de aplicarea machiajului.E bun,iar fardurile nu se strang si rezista all day long:P
Pret:8lei

-Rimel Flormar X10 Sculpting-
Imi place la nebunie periuta lui si a celuilalt rimel de la Flormar incercat mai demult(Spider Lash)
Pret:19lei

-Quad Elf Butternut
E perfect pentru everyday make up.E micut si practic.Imi plac mult nuantele.
Pret : 8lei

-Baton corector Avon
Il folosesc deja de vreo4ani si o sa il folosesc in  continuare.Eu il aplic seara inainte de culcare pe cosuri ca sa le usuce pana a doua zi.Ca si baton corector nu mi se pare grozav,in sensul ca are o alta nuanta decat pielea mea,insa pentru cosuri e perfect.
Pret:~10lei


Ruj Elf-nuanta Classy
Ador nuanta aceasta si o folosesc foarte des.E unul din rujurile mele preferate.
Pret:8lei

Voi ce produse sub20lei aveti?
Dau tagul mai departe tuturor celor care vor sa il preia,insa in special lui:

Miss O
Dedeea
Dariaa
Miss Z
Alexantza
Alyna make-up
Gya
Bondarica

6 comentarii:

  1. Buna
    Si mie imi plac produsele elf, am si eu primerul, rujul classy si cateva quaduri- butternut nu am incercat dar imi plac mult culorile. Nu stiam ca Flormar au rimeluri bune.Chiar sunt folositoare tagurile acestea.
    O de duminica cat mai placuta.

    RăspundețiȘtergere
  2. M-ati zapacit cu primerul elf! o sa il iau si eu sa il testez! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Primer-ul elf imi place. As incerca si rimelurile Flormar. Ms. de pont.

    RăspundețiȘtergere
  4. As vrea sa incerc si eu rimelurile de la Flormar, ma tenteaza foarte mult ala al carui periuta se roteste...insa nu l-am mai vazut pe la standuri in varianta tester ca sa ma pot uita mai bine la el.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu as adauga la lista si ojele Flormar care sunt foarte bune pt pretul mic. Acum trebuie sa incerc obligatoriu si rimelul de la ei.

    Te pup!

    http://kristasbeautytips.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu folosesc de multi ani batonul corector de la Avon,pe mine chiar ma ajuta :)

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template