vineri, 4 noiembrie 2011

Shopping:small haul

Azi am avut o zi suuuper aglomerata.
Am fost de dimineata la cursuri,apoi la mall,prin Brancoveanu(timisorencele stiu),imediat plec la un suc si later la club cu colegele.Si maine o iau de la capat,cu alte persoane:P.
Anyway am cumparat cate ceva azi.
Iata ce:
-o curea
-acetona
-oje
-cercei



Am inceput sa imi placa mult sa imi fac manichiura,mai ales cu oja crackle.Iata noile mele unghiute:
Nici nu stiam ca cei de la Natty au oja crackle.Desi a fost 10 lei,cam mult pentru firma aceasta;insa nu am gasit pe alb in alte locuri.



Do you like it?
Pupici:*
Maine o sa fie o zi importanta si plina.X
P.S:am fost si eu in Sephora finally:X

8 comentarii:

  1. Si eu mi-am cumparat azi aceeasi acetona :D

    RăspundețiȘtergere
  2. eu nu ma prea dau in vant dupa oje , insa nuanta de mai sus de la gabrini diamond e superba !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce unghiute frumoase ai madalina :P

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu umblam mereu prin brancoveanu cand eram la faculta :D

    abia ast maine sa ajung in tm ,direct la flormar sunt :D

    RăspundețiȘtergere
  5. am si eu mai multe culori de la Natty crackle, dar eu dau 6 lei pe ea

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoase oja crapacioasa alba :X.


    www.iuliabadita.ro

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template