marți, 29 noiembrie 2011

Sephora express color press on eyeshadow

Am auzit mai demult pe un site,de anumite farduri,pe niste benzi;le aplici pe ochi si gata,ai un smokey sau un alt tip de machiaj gata.Stiu ca voiam chiar sa imi comand si eram curioasa cum sunt.
Am avut ocazia sa incerc asa ceva.Sora mea a primit de ziua ei un fard de la Sephora.Si cum ea nu foloseste,mi l-a donat:P
Acum cateva zile , fiind foarte plictisita si neavand de gand sa ies am zis ca nu pierd nimic incercand.In sensul ca,daca iese urat,nu trebuie sa refac machiajul.
Iata cum arata:




Dupa ce se desface folia protectoare,trebuie aplicat fardul pe pleoapa corespunzatoare.
Iata ce a iesit:
Ce a ramas pe aplicatoare:
Putin blenduit:
Ce ziceti?Mie mi se pare interesant,dar nu e tocmai combinatia de culori pe care as purta-o.Insa alte nuante,alte combinatii cred ca ar fi foarte frumoase.
Si ce e rau,e ca se duce repede de pe pleoape.Ce-i drept,nu am apicat primer inante,insa nuantele se strang si se sterg dupa jumatate de ora.
Pupici:*
Iata ce am mai gasit:

10 comentarii:

  1. :)) haioase. Nu strica sa ai asa ceva in casa.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu prea cred in ele...tot mai bine aplic eu fardurile..:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt interesante. Pacat ca nu rezista mai mult :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Am incercat si eu tot de la Sephora,dar nu prea m-au incantat :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai un blog award de la mine : http://bambina-piccolo.blogspot.com/2011/11/versatile-blog-award.html :*

    RăspundețiȘtergere
  6. vai ce super:*vreaaaaau si eu.
    Sephora romania?

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte interesante chestiile astea,mai ales cele imprimate!
    :*
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. ms litlle princess
    @delia's choice:nu stiu.sora mea mi l-a dat...

    RăspundețiȘtergere
  9. Interesante si utile pentru momentele in care ne grabim si nu avem timp sa realizam un machiaj mai interesant al ochilor. As fi curioasa sa le incerc, dar cu siguranta as ramane tot la varianta clasica:)

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template