sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Review:Liz Earle

De ceva vreme produsele Liz Earle au intrat in rutina zilnica de ingrijire a tenului meu.

Daca de demachiantul lor eram foarte multumita(reivew aici) de tonicul si crema de fata sunt si mai multumita.

Incep prin a va spune ca tonicul,l-am ales in forma de spray(cei de la Liz Earle au fost foarte atenti si m-au intrebat cum il prefer).


Imi place sa il aplic dimineata pentru a ma racori oarecum,iar seara imi da impresia ca am o piele curata.

Ce imi place:
-are un miros foarte placut,calmant;
-cantitate mare-200ml
-pompita e practica-mult mai usor decat alte lotiuni tonice pe care le aveam inainte
-se poate folosi si peste machiaj , un fel de apa termala , ceva de genul,insa nu am incercat
-intra repede in piele/se usuca

Crema este specifica tenului gra,cu probleme.Adica exact ce are nevoie tenul meu.Din nou,am fost intrebata varsta si ce tip de ten am,astfel incat ei sa imi trimita o crema corespunzatoare.
Si sunt chiar incantata de crema.


Ce imi place:
-are miros placut
-se dozeaza o cantitate relativ mica,dar mai bine asa decat sa consum prea mult(folosesc cam trei pompite pentru intreaga fata)
-din nou ambalaj practic si igienic
-se absoarbe repede in piele si o lasa catifelata
-in afara perioadei cu probleme,tenul meu arata foarte bine

Ce nu imi place:
-cantitate mica pentru cat o folosesc(50ml).Mereu imi e frica ca o sa o termin prea repede:P.

Uneori pe langa acest ritual(demachiant,tonic si crema) mai folosesc un exfoliant,brevoxyl pentru cosuri cand apar si baton corector Avon.
Acestea sunt auxiliare insa.Cele 3 produse Liz Earle sunt folosite zilnic si fac parte din categoria must have.

Pupici:*

2 comentarii:

  1. Si eu ma tot uit la ele, insa nu stiu cum se vor comporta pe tenul me mixt (care, in zonele grase, are breakouts destul de des).

    RăspundețiȘtergere
  2. o sa te tina crema mult mult timp.Crede'ma:)) Eu o am din august si o am si acum.Si folosesc cam 4 pompite pe zi.:))(2 dim-2 seara)

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template