marți, 8 noiembrie 2011

Review Sampon uscat Balea

De ceva vreme am descoperit acest produs foarte interesant dupa parerea mea.
Initial am auzit de sampon uscat pe cand eram la o prezentare la oriflame.L-am si testat atunci si am ramas uimita.Cum putea sa imi faca parul curat un spray?
Eh,am auzit apoi de cel de la Balea mult mai ieftin(10lei spre deosebire de celalalt care e in jur de20 sau chiar peste nu mai retin)si cand am pasit in DM mi l-am cumparat.
Stiu ca mai sunt reviewuri despre el,dar ieri l-am refolosit dupa ceva vreme si am ramas placut surprinsa.Uitasem cat de bun e.
Indicatiile spun ca face parul sa mai reziste inca cel putin o zi.
Indeparteaza mirosul urat al parului.
Parul va fi curat fara apa.

Mod de folosire:
Se agita si apoi se pulverizeaza pe parul pieptanat inainte de la cca 20cm distanta;pe fiecare suvita in parte;Dupa uscare, tamponati parul cu un servetel.

Experienta mea cu el:
-cand parul se ingrasa sau arata rau,pulverizez sprayul si parul meu parca are dintr-o data mai mult volum si nu mai e la fel de uns/bad looking;
-are un  miros foarte placut.mie imi place mult;
-scoate mirosul de fum din par,insa doar pentru o perioada de timp;
-ambalaj practic,cantitate mare,raport pret calitate foarte bun;
-idee ingenioasa de produs;sunt curioasa ce se va mai fabrica in viitor...ceva care sa iti faca freza direct?eu vreau bucle:))
Ce nu imi place e ca e pe gata si nu il gasesc decat in Dm;si nu stiu cum sa ajung in Dm aici in TM.

Voi aveti un asemenea produs?De la ce firma?va place?
Pupici:*

12 comentarii:

  1. Eu mi-am cumparat de la DM Sampon uscat de la Swiss-O-par - Frottee(nu am mai auzit de aceasta firma). Nu am mai avut un astfel de produs. A costat 16lei. L-am folosit cum am ajuns acasa caci aveam nevoie, e super!!! Nu am gasit de la Balea. Poate altadata gasesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am de la Label M si nu am rabdare cu el. Am parul deschis la culoare, deci nu ma deranjeaza prea tare aspectul de faina daca scap mai mult, dar nu l-am incercat chiar pe fiecare sufita... oricum il am la blog sale pentru o cauza nobila... poate ii mai dau o sansa

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow, chiar acum 0 ora i-am facut si eu poza si il pregateam de review :))))) Si mie imi place, it saves my day cand parul meu s-a ingrasat si nu am timp sa il spal.

    RăspundețiȘtergere
  5. Parul meu chiar ar avea nevoie de un sampon de asta :-? Ma enerveaza faptul ca nu am DM nici in oras , nici in apropiere . Oricum ms ptr review >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. De cand tot zic sa mi-l cumpaaaaar.....ba intu in Dm si uit, ba trec pe langa el dar am altceva de cumparat. Gata! Ma duc in Dm si-l iau, sunt super curioasa si vreau sa-l testez. Multumesc pentru review!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna! Tu la cate zile te speli pe cap? Vreau si eu sa-l cumpar, dar n-am ajunsin timp util in dm

    RăspundețiȘtergere
  8. @alina:cam la 2,3zile.insa uneori nu apuc sau arata urat parul asa ca e f util samponu asta.

    RăspundețiȘtergere
  9. Zimi si mie unde se gaseste acest spray. nu stiu exact ce este DM.merso frumos

    RăspundețiȘtergere
  10. @viivii:Dm-ul(drogherie market)este un magazin cu cosmetice,articole pentru casa si de ingrijire a corpului,care se gaseste de obicei in real,insa are si magazin separat , propriu.Uite siteul lor aici:http://www.dm-drogeriemarkt.ro/

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template