marți, 22 noiembrie 2011

Review Benecos

Azi a fost o zi urata,foarte urata.Dar spre final am realizat,alaturi de alti colegi,ca nu conteaza o plansa la GD,sau un 4 la GD,cat conteaza faptul ca suntem sanatosi si avem o familie,prieteni,etc.
Si pentru ca de cateva ore ma tot gandesc despre ce sa scriu,m-am decis sa vorbesc putin despre doua produse de la Benecos.

Balsamul de buze Benecos 



Descriere oficiala:
Balsamul de buze BIO din gama benecos ingrijeste buzele sensibile sau iritate, conferindu-le o catifelare deosebita si o foarte buna protectie, datorita continutului bogat in unt de shea, ceara, ulei de susan si vitamina E.

Ce imi place:

-e foarte cremos
-inmoaie buzele
-e foarte bun , mai ales iarna cand buzele au tendinta sa se crape

Ce nu imi place:
-mirosul nu e tocmai cel mai frumos;))

Il puteti gasi aici.

Blush Benecos~nuanta coral~





Stiti cat de moarta sunt eu dupa blushuri,nu?Desi imi pare rau ca nu prea le folosesc pe unele,insa acesta e perfect pentru club.


Descriere oficiala:
Fard de obraz 100% natural, obtinut prin tehnologia specialaNATURAL BAKED COLORS, prin care fardurile sunt tinute intr-un cuptor la temperaturi inalte timp de cateva zeci de ore, pentru a obtine o intensitate stralucitoare, fara adaos de ingrediente chimice nocive.
Fardul are o culoare matasoasa, satinata, cu efect puternic de stralucire. Se aplica in cantitati mici, preferabil cu ajutorul unui burete de machiaj.



Ce imi place:
-are particule sclipitoare
-e pigmentat
-e baked(adica primul meu baked blush)
-e  o nuanta frumoasa si arata frumos

Ce nu imi place:
-pe pensula se ia mai greu,desi la swatch se comporta foarte bine

Il gasiti aici
Iata si poze cu el aplicat:



Pupici:*


P.S:Vreau sa multumesc frumos unei persoane care mi-a facut mult bine printr-un mail dat azi.Am simti ca nu scriu degeaba pe blog:).Stie ea cine e.Iti multumesc:*

2 comentarii:

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template