joi, 10 noiembrie 2011

NOTD:crackle:X


Hey.
Stiu ca v-am innebunit cu crackle si notd in ultima vreme,dar pe langa faptul ca sunt in criza de timp&idei,am o manie pentru oje si pentru crackle.Inca am persoane suspicioase la facultate,care nu inteleg cum exista o oja care sa se crape.Intr-o zi o sa le fac o demonstratie live.
Oricum acum am gasit combinatia ideala.
Oja de la Orkide,nr329,pe care o iubesc de muuult timp.A fost si la favoritele lunii.
In combinatie cu crackle-ul alb de la Natty este super.
O sa incerc si alte combinatii of course,dar momentan asta e my fav.:P

Ce ziceti?
Pupici:*

3 comentarii:

  1. Foarte dragute si ai si o forma a unghiei foarte frumoasa . Felicitari ! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. si cu alb imi plac! Si cum spune MissZ, as incerca cu negru! Visiniul acela, arata grozav!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template