miercuri, 2 noiembrie 2011

NOTD:crackle:X

Nu prea fac eu NOTD, dar o sa incep sa fac mai des astfel de postari.Ieri mi-am cumparat o oja crackle pe negru,pe care o ador:X.
Azi o sa va arat oja neagra crackle aplicata peste o oja alba,insa pe viitor o sa va arat probabil peste albastru si/roz sau alte culori.Am mai folosit si o baza incolora de la Natty.




Imi place mult cum se crapa.Si nu e la fel de "groasa"ca cea de la Flormar.
I love it.
A fost 7 lei.
Sper sa gasesc si pe alb si/sau alte nuante.

Pupici:*

8 comentarii:

  1. este superba ...si a fost foarte ieftina ...si eu vreau :(:(:(

    RăspundețiȘtergere
  2. Madlen sa imi zici te rog daca ti se usuca oja in interior dupa o perioada :*

    RăspundețiȘtergere
  3. @doda:da,chiar e:P
    @sunt frumoasa:ok,o sa ti spun:p

    RăspundețiȘtergere
  4. mi-am luat si eu una pe gri acum vreo luna. mie mi s-a cam ingrosat oja in sticluta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mad@ e super :X eu o fata le-am folosit pe fiecare, de nu or sa mis e usuce in sticluta :))

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu am aceiasi oja crackle neagra:X imi place mai mlt decat cea de la flormar..

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template