duminică, 27 noiembrie 2011

LOTD

Desi afara a nins ieri si alaltaieri putin,eu am realizat un machiaj mai mult de toamna.Insa mi-a placut tare mult.

Stiu ca trebuia sa insist cu tusul(ms de pont Oana);o sa tin cont pe viitor.




Ce ziceti?
A fost realizat in totalitate cu farduri din paleta de 78.Vreau sa incep sa o folosesc mai des,caci are culori foarte frumoase si multe sunt neatinse.E chiar pacat.
Si trebuie sa ma scuz pentru sprancene;nu am apucat sa merg la my bff sa mi le faca frumoase:P

Pupici:*

9 comentarii:

  1. cred ca e cel mai dRAGUt d epana acum :D avansezi :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Numai la mine nu a nins:P
    F frumos machiajul

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place combinatia de culori..
    pacat ca nu ai pus si o poza full face pentru ca sigur te prindea super bine machiajul asta:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Vreau sa iti zic ca ai un blog award de la mine :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos machiajul si cald! Ar trebui sa mai port si eu nuante mai cuminti dar mereu scap in cele mai "turbate culori". ;))
    Imi place forma ochilor tai,genul de pleoapa usor de machiat. ;;)
    Pup!>D<

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template