marți, 8 noiembrie 2011

Lectia de machiaj

Hello.
Azi o sa vb despre forma fetei.

Incepem cu fata ovala:


Fata de forma ovala este considerata de multi ca fiind perfecta,datorita simetriei.De cele mai multe ori , este mai lata in zona obrajilor si se ingusteaza usor spre frunte si barbie.Datorita simetriei acestei forme , nu este nevoie sa-ti conturezi sau sa-ti evidentiezi fata.Te poti juca si experimenta cat vrei.Fata ovala se poate adapta tuturor tendintelor - asa ca,distractie placuta!

Pupici:*

4 comentarii:

  1. si eu cam tot ovala am fata :D:D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Tocmai ce citeam ultimul tau post, ca te-ai intors, si mi-am amintit de aceste postari. Nu le-am mai vazut de o groaza de timp pe blog, m-am gandit ca nu le-am citit eu din neatentie, dar vad ca nu ai mai postat tu. Nu vrei sa reiei aceste postari? ;;) Sau sa-mi imprumuti doar mie cartea ta :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca mi-ai lasat comment.o sa reincep sa le scriu,daca va plac si va ajuta.Uite maine promit ca o sa continui de unde am ramas :)

      Ștergere
  3. Yeeey :d ca tot le postai tu numai martea ;))

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template