luni, 14 noiembrie 2011

Giveaway de noiembrie

Dupa cum v-am promis o sa dau startul unui giveaway azi.

Acesta e sponsorizat de magazinul de bijuterii online Mazza, iar premiul este unul foarte frumos,dupa parerea mea si anume o pereche de cercei cu Swarovski:
Mi se par superbi. Cred ca ar completa orice tinuta de seara si ar iesi in evidenta, desi par simpli, sunt foarte eleganti.
Eu m-am indragostit de ei. Desi mai sunt multe produse de pe site de care m-am indragostit.


In cadrul acestui site de bijuterii online , puteti gasi atat bijuterii cu Swarovski , cat si bijuterii fantezie.
Preturile sunt acceptabile si modele pe placul tuturor (mai extravagante sau mai simple).


Daca va place premiul si doriti sa participati trebuie sa :
- dati like paginii de facebook a sponsorului
- sa fiti follower al blogului


Durata: 14-21 noiembrie
Castigatoarea va fi aleasa cu ajutorul lui random.


Iata ce alte minunatii mi-au atras atentia:


Pupici:*

43 comentarii:

  1. Buna!
    GFC: Mad@
    fb: Madalina Alexandra Vicol

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna...un giveaway superb :)
    GFC:scorpie din '83
    Fb:Tatiana Ciuntu
    O zi buna si bafta tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  3. GFC :LadyGlossy Make up
    FB : Valentina Lavirc

    RăspundețiȘtergere
  4. GFC : Niiic
    FB : Nicoleta Alexandra

    RăspundețiȘtergere
  5. Colierul al 3-lea si inelul sunt superbe!
    GFC: federova
    Fb: Federova Kik
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbe bijuterii!
    GFC Coconut
    FB Maria Mariana
    Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  7. GFC:Iosif Maria
    FB: Iosif Maria
    Am dat si share: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=272988396071633&id=100000262216288
    Bijuteriile sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  8. GFC:aureliaeftene
    Like:Eftene Tamara

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna!
    GFC: ilda76
    FB: Ilie Ioana-felicia

    Multumim pentru giveaway!:*

    RăspundețiȘtergere
  10. GFC: Dia
    Facebook: Samoila Diana-Eugenia

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna:)
    GFC:sunshine
    FB:BynNa BeIb
    Superb giveaway:*
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna!
    GFC: Valentina.Bucur
    FB: Valentina Bucur

    RăspundețiȘtergere
  13. gfc-raluca
    Fb-andreescu raluca
    Foarte frumosi cercelusii!

    RăspundețiȘtergere
  14. GFC : Cami87
    Fb : Blogul cu Hainutze

    Merci!

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna Mada!

    Vreau sa particip si eu ptr ca cerceii sunt absolut fenomenali :D
    GFC:Sweet Crazy Lollipop
    Like pe FB:Sweet Crazy Lollipop

    Pup! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. buna
    gfc ank_adaus
    fb ankadaus alexandrescu

    RăspundețiȘtergere
  17. Hello :D Multumesc pentru giveaway!
    Gfc: MissRux
    Fb: MissRux Rux
    Mult succes tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  18. gfc: ciubotaru alina
    fb: alina andreea ciubotaru

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna!
    Nume Gfc: Ioana Alinta
    Nume Facebook: Ioana Gheorghita

    RăspundețiȘtergere
  20. GFC: Adela
    FB: Delline Adela

    Multumesc pt sansa!

    RăspundețiȘtergere
  21. Gfc: Dumitru Alexandra
    Fb: Alexandra Dumitru

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna:

    GFB: Simona
    fb: Mariana Simona Rusu

    RăspundețiȘtergere
  23. Buna si eu ma inscriu
    Te uramresc prin GFC Cristina
    Pe facebook Cristina Gondos
    Merci pentru concurs. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  24. GFC: rareshela
    Facebook: Rafaela Cotfas

    RăspundețiȘtergere
  25. hello, sweetie ;)
    gfc: adinapup
    am dat like paginilor cu nume fb: adi pup
    Multumim!!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template