joi, 17 noiembrie 2011

Farmasi review

Publicat de Madlen la 13:28
Mereu dupa ce ies de la dus am idei de postat.Poate pentru ca ma uit la produse,poate pentru  ca le folosesc,I don't know.
De azi am si eu parte de putina liniste;am terminat partea urata&agitata a saptamanii,asa ca profit pana saptamana viitoare cand o iau de la capat.Am multe produse noi pe care le testez si o sa urmeze reviewuri;
Azi am spus ca o vorbesc putin despre produsele Farmasi . Daca la mine in oras nu gaseam asa ceva,aici sunt happy ca am de unde alege.
Am primit in urma giftaway-ului de acum cateva luni,cateva produse de la ei si anume:


  • Lotiune de maini si de corp cu aroma de caise.



Ce imi place:
-eu o folosesc pentru corp(inca mai am putin din cea Essence de maini) si hidrateaza bine pielea
-mirosul e super
-cantitate mare-200ml
-are vitamina E si glicerina
-ambalaj dragut


  • Gel de dus cu fructe de padure:

E ciudat ca imi place(se vede caci am consumat mult din el).Eu de mult timp folosesc tot gel de dus exfoliant de la Avon.Insa eram curioasa sa il incerc.


Ce imi place:
-e cumva gelatinos
-miroase foarte frumos
-are si el, vitamina E si glycerina.In plus mai  are extract de aloe vera.
-cantitate 300ml
-ambalaj practic,colorat,dragut:D

Pretul e foarte avatajos.

Iata ce mi-ar placea sa incerc de la ei pe viitor:


Ce imi plac mult de la aceasta firma,sunt ojele.Au foarte multe nuante si eu sincera sa fiu asa am aflat de Farmasi.Am si eu cateva nuante si mai vreau.

Le gasiti in magazine sau online aici.

Voi ce produse aveti de la ei?Sunteti multumite de ele?

Va pup:*

3 comentarii:

Simona on 17 noiembrie 2011, 15:42 spunea...

Eu una te sfatuiesc sa incerci si rujurile lor. Eu mi-am cumparat 2 in ultima luna! Sunt cremoase si pigmentate, iar pretul e de aprox 7 lei! te pup. Frumos review

Alina on 17 noiembrie 2011, 22:05 spunea...

Tocmai zilele astea folosesc si eu gelul cu zmeura, il am deschis de ceva vreme si daca tot imi place, am zis sa-l termin. E foarte relaxant :)

PreciousBoutique on 18 noiembrie 2011, 00:40 spunea...

Eu folosesc rujurile de la ei,sunt ok,iarna se fac putin aiurea pe buze din cauza frigului dar in rest sunt bunicele.Folosesc si ruj lichid de la ei,un roz intens,e superb,il ador:X:X.SI eu as vrea sa incerc corectorul acela lichid de la ei dar nu il gasesc deloc pe aici pe la mine.

Trimiteţi un comentariu

 

No Name Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos