luni, 14 noiembrie 2011

Dorintele...

...se indeplinesc uneori sa stiti.Nu i-am scris la Mos Craciun,insa au avut doua zane grija de dorintele mele.
Vorbesc de Dariaa si Dedeea,care mi-au facut o mega surpriza de ziua mea si mi-au trimis un colet cu goodies.
Am primit mult visatul fdt Astor Mattitude dupa care tanjeam de muuult timp si o paleta Sleek si anume Sunset,ale carei culori mi se par superbe.



~degetele mele arata asa caci tocmai au terminat de swatchuit paletuta~
E ciudat ca imi place atat de mult,dat fiind ca mie nu imi prea plac fardurile siefate(iar in aceasta paleta toate , in afara de negru,sunt sidefate).
De abia astept sa fac lookuri cu ea.Are un albastru divin si o nuanta de rosu visiniu deosebita.
O sa visez ff frumos la noapte si de maine ma apuc de testat.
Si voiam sa va spun ca am mai primit sapt.trecuta ceva:
- tonicul si crema de la Liz Earle



Urmeaza review curand la toate aceste goodies:D.

Pupici si multumesc mult fetelor:*!

12 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu placere:*:*:* Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. oauuu..super! sa le folosesti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce dragute! Ma bucur mult pentru tine!

    RăspundețiȘtergere
  4. ce cadou frumos ai primit! sa le folosesti cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  5. eu nu ma inteleg deloc cu crema de la Liz... :(

    frumoase cadouri ai primit :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  6. Cat de faina e paleta!!! Sa te bucuri de ea :)

    RăspundețiȘtergere
  7. uuu ...ce dragut din partea lor :X

    RăspundețiȘtergere
  8. :XX mm ma bucur mult ca iti plac:D
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Hei :* ai un Tag la mine pe blog ;;)
    http://dlovesfashion.blogspot.com/2011/11/tag-whos-your-celebrity-match.htm

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template