sâmbătă, 22 octombrie 2011

Uleiul de ricin

Dupa ce am auzit muuulte lucruri despre uleiul de ricin de la fetele de pe alte bloguri sau de pe facebook,am decis ca e timpul sa imi cumpar si eu.
A fost foarte ieftin,2,5lei de la farmacie.

Mod de utilizare:
Uz intern:-adulti:1-2 linguri
Se recomanda amestecarea cu diverse corective:suc de fructe,supa,ceai,cafea,bere
Uz extern:-badijonarea zonelor de interes:unghii,pleoape,pielea capului.

Eu l-am luat pentru sprancene si gene.L-am aplicat cam 2 saptamani in fiecare seara dupa demachiere si inainte de a ma pune in pat.
Rezultatul s-a vazut mai ales la sprancene.Mi s-au indesit foarte mult,dar au si crescut pe udne nu trebuia.Adica pensatul a durat ceva mai mult ca de obicei,noroc cu my bff:P.

Pentru par l-am folosit o singura data si nu am reusit sa stau mai mult de 10 minute cu el in par.Nu imi place senzatia si gandul ca pun ceva uleios,adica chiar ulei:)),in parul meu care e destul de gras oricum.

Iar pentru unghii,sunt curioasa daca merge si cum ar trebui folosit.imi e cam greau sa il aplic,pentru ca as murdari tastatura sau patul sau alt lucru pe care as pune mana.So....?

L-am mai incercat intr-o masca pentru fata , dar nu a avut un efect deosebit.

Voi ati folosit?in ce combinatii sau pentru ce si cum vi s-a parut?

Si offtopic va spun ca vreau la mama acasa:((.Am multe de facut si deja dau lucrari.Iar geometria descriptiva ma omoara!!!Nu inteleg nimic,iar proful nu se deranjeaza sa ne explice.

Maine sper sa ajung la deschiderea de la Sephora si sa fie ceva oferte bune;))Mi-as duce aparatul cu mine,dar nu stiu daca am voie sa fac poze pe acolo:-s.
Un weekend placut.Eu sunt cu nasul rosu si servetelele langa mine(am terminat 2 pachete azi:)) ).E urat sa fi racit:(
Nu va zic "pupici", caci nu vreau sa va dau si voua raceala mea:P.
So goodbye:-h

9 comentarii:

  1. Eu am folosit uleiul de ricin pt gene si nu am observat nimic diferit:-?Ma bucur ca pt tine a functionat:d cel putin in cazul sprancenelor

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar ieri mi-am luat o sticluţă nouă de ulei de ricin:D Eu am început să-l folosesc pentru unghii, iar ca primă impresie pot să spun că le face mult mai strălucitoare:)

    Şi cu ocazia asta mi-ai amintit că e timpul să-l aplic pe unghii:)):*

    RăspundețiȘtergere
  3. ih,e bun uleiul de ricin:d
    mie mi`au crescut genele dupa 1luna de zile.acum le am mai groase fata de cum le aveam:d.
    si un mic sfat: daca folosesti pentru unghii,si nu vrei ca sa murdaresti ceva,poarta o pereche de manusi din acelea care sunt folosite pentru a te vopsi la par:d
    pup si insanatosire grabnica:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu l-am folosit pt sprangene,gene si unghii.
    In cazul sprancenelor a fost ca si la tine,s-au indesit si au crescut ceva mai repede decat de obicei.
    Pe unghii l-am folosit in combinatie cu tratamentul Farmec,astfel:am pus cateva picaturi de ulei de ricin in sticluta si am agitat de cate ori am aplicat tratamentu pe unghii. Nu am observat vreo imbunatatire, adica fara ulei de ricin in respectiva sticluta,obtineam aceleasi rezultate...
    In schimb,in cazul genelor chiar mi-a fost util:mie dupa demachierea ochilor,din cauza rimelului prost pe care il foloseam,imi cadeau vreo 2-3 gene odata cu machiajul. Acum,in locurile unde au cazut gene,au crescut altele iar genele sunt mai rezistente,chiar am fost uimita de rezultat.
    PS:Mie poti sa-mi dai pupic pt ca si eu sunt racita:))
    Deci...pup:* :">

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu am folosit uleiul de ricin pentru gene si unghii. La gene a dat rezultate. L-am folosit o perioada de vreo luna jumatate - aproape doua. Oricum se vede o imbunatatire, intrucat genele mele aratau groaznic :D, sunt mai dese si pot sa le dau o forma.

    Iar la unghii eu il folosesc pentru cuticule, le hidrateaza, le da un aspect mai soft, drept dovada eu nu le tai deloc. Ma dau cu un betisor de urechi in jurul unghiilor, las 5-10 min, cat am rabdare, apoi masez bine toata unghia :) Pana in prezent nu am murdarit nimic :D Si il foloseam cand ma bagam in pat.

    @sunshine, nu se amesteca lotiunea Farmec cu uleiul de ricin. In primul rand uleiul se foloseste pentru protejarea cuticulelor, deoarece aceasta solutie le usuca foarte tare, iar in al doilea rand nu "fuge" lotiunea de pe unghii daca i-ai pus ulei? La mine daca nu eram degresate bine unghiile, lotiunea nu statea deloc.
    Eu le foloseam in felul urmator:
    - ori te dai cu ulei in jurul unghiei, fara sa atingi si suprafata lor, iar cu lotiunea de la jumatatea unghiei in jos
    - ori te dai cu lotiunea de la jumatatea unghiei, tinand unghia inclinata, sa nu atinga lotinea cuticulele, iar dupa ce lotiunea intra in unghiei, dai cu ulei si masezi bine

    Pupici :* sper sa-ti treaca raceala si multa bafta!

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu vreau sa folosesc pentru par uleiul de ricin,mi l-a recomandat tanti la care ma tund,mai ales ca la mine cade in prostie in momentul de fata,acum sa vedem cat de bun e,luni sau marti imi ajunge keratina lichida sper sa aiba efect pe parul meu bolnav.
    Ps:sa te faci bine repede.
    Ps2:stiu cat de naspa e GD si eu fac la facultate si ma uit crucis la profa:)

    RăspundețiȘtergere
  7. vreau sa incep si eu sa-l folosesc pentru gene , seara !

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu am parul gras, dar folosesc foarte des ulei de ricin. Imi fac o masca cu ulei de ricin, un ou si vitamina A uleioasa si imi pun pe varfurile si anume pe jumatatea infierioara a parului adica evit scalpul. Stau peste noapte si dimineata ma spal si aplic celelalte masti leave in. Imi face foarte bine si chiar se vad rezultatele.


    http://www.iuliabadita.ro/

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna fetelor,sunt Carmen,am vazut ca toate ati folosit ulei de ricin.Dar ulei de argan? Ati auzit de el cate intrebuintari are? I se mai spune si Uleiul cu 1000 de utilizari.Am scris despre el pe blogul meu http://bellekamms.blogspot.com/ Sunt tare curioasa sa vad ce parere aveti.O seara buna tuturor.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template