marți, 18 octombrie 2011

Tag

Multumesc Dedeea pentru tag.Desi azi trebuia sa scriu Lectia de machia,ma simt mult prea obosita , asa ca o sa fac acest tag scurt si dragut.

1.Ai vreun animal?
Am acasa un catel si iepurasi.Dar eu iubesc pisicile mult:X


2.Numeste trei lucruri care se afla acum langa tine
Telecomanda,telefoanele,castile:))


3.Cum e vremea afara in momentul asta?
Soare cu dinti,dar mie imi place:)


4.Conduci?
Cand prind masina , da:X.Ador sa conduc si cam intrec viteza.Imi pace mult de tot sa ascult muzica la maxim cand conduc:x.Oh,ce dor imi e...(acum doar cand merg acasa mai apuc sa conduc,inainte in schimb zilnic)


5.La ce ora te-ai trezit azi dimineata?
8:30(bucurie mare caci de obicei la 7:P,dar nu am avut ore de dimineata)


6.Cand ai facut ultima oara dus?
Dimineata:D


7.Care a fost ultimul film pe care l-ai vizionat?
Ceva cu Robin Hood.


8.Ce scrie in ultimul mesaj trimis?
"Eh,se poate si mai bine"


9.Ce ton muzical ai pe telefon?
Ya bb-Play&win


10.Ai vizitat alta tara?
Da,Ungaria si Italia


11.Iti place sushi?
Nu am mancat,dar as vrea.


12.De unde iti faci cumparaturile?
De la Profi ca e aproape si de la magazinul de jos:p


13.Iei medicamente ca sa poti sa adormi?
Never ever


14.Cati frati ai?
Am o sora cu 4 ani mai mare ca mine:)


15.Ai laptop sau desktop?
Aici laptop,acasa desktop



16.Cati ani o sa implinesti la urmatoarea aniversare?
19:D.si se apropie:X

17.Porti lentile de contact?
Nu

18.Iti vopsesti parul?
Am incercat dar nu a iesit culoarea dorita.M-am nuanta in schimb in nuante de rosu si mi-a placut mult.



19.Povesteste-mi ceva ce planuiesti sa faci azi
Imi fac un desen la descriptiva,merg la curs la engleza,fac curat cu fetele in camera,stau pe net(bloguri si gossip girl) ,pap laptic si dorm:))


20.Cand ai plans ultima data?
Aseara


21.Care este topping-ul preferat de pizza?
Ketchup.Am incercat altceva odata si a fost rau>:P.


22.Ce preferi:hamburgerii sau cheesseburgerii?
Both:X


23.Ai stat vreodata toata noaptea treaza?
Yep.Toata noaptea insemnand pana l 5,6 si dimineata la 8 am mers la cursuri:))Noroc ca exista cafea.


24.Ce culoare au ochii tai?
Caprui inchisi spre negru


25.Poti sa simti diferenta de gust dintre Pepsi si Coca-Cola?
Nu prea:))


Dau tagul mai departe la toate care citesc psotarea si care vor sa il faca.
Pupici:*





7 comentarii:

  1. @descude:pentru faculta.ca e grea:(
    @allesadra si gya:va inviti sa preluati tagul:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi amintesc si eu ca acum 4 ani boceam pe unde apucam:)),mi se parea groaznic!
    Dar stai linistita,va fi bine:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. ce dragut e tagul asta! cred ca o sa il fur si eu :-)

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template