vineri, 21 octombrie 2011

Ritualul meu de infrumusetare

Hey:P
Azi vreau sa scriu putin despre ritualul meu de infrumusetare,sau mai bine zis , rutina mea zilnica.

O sa incep cu ingrijirea tenului.

Seara:

-ma demachiez cu cleanserul de la Liz Earle/dupa care uneori mai folosesc lotiunea micelara Ivatherm
-folosesc crema de noapte-iwostin,dar imi caut una noua,sugestii?-
-folosesc  brevoxyl pe zonele afectate de acnee
-acopar cosurile cu un baton corector de la Clearskin(Avon)care le usuca peste noapte
-la 2-3 zile imi exfoliez pielea cu un scrub (preparat in  casa cu bicarbonat)sau cand tenul meu este "suparat" aplic o masca de argila care il calmeza si il lasa fin:)




Dimineata:

-ma spal cu cleanserul de la Liz Earle
-crema de fata Iwostin-care e aproape gata,I need a new one…so again : any ideas?
-folosesc o baza de machiaj si incep machiatul propriu zis

Iar in ceea ce priveste ritualul aplicarii machiajului,pot spune ca mi-am facut deja un obicei si aplic in aceasi ordine mereu produsele.Si pentru ca vreau sa termin din ele,inainte de a cumpara altele,am selectat cateva si le-am pus intr-o gentuta separat.Iar dimineata iau gentuta si am exact ce imi trebuie acolo.

Incep prin aplicare bazei de machiaj,cum spuneam mai sus,apoi aplic fondul de ten si un anticearcan.
Inca il caut pe The one,caci concealerul pe care il folosesc,nu ma satisface pe deplin mereu.Sunt zile cand am nevoie de ceva mai puternic.Am gasit unul care pare bun,aici , de la Benecos,care e bio,deci poate si-ar face treaba altfel.

Anyway,continui cu pudra de la Elf care e de nelipsit in ritualul meu(vedeti cat am consumat deja din ea…),iar apoi blush sau bronzer-lately am preferat  bronzerul,dar mania pentru blush revine:))-

Iar la ochi,dupa aplicarea bazei/primerului,folosesc creionul Nyx si trusa Manly(pe care vreau sa o folosesc cat mai mult,sa o termin,caci la anul expira si o sa imi para rau de ea…o culoare am terminat de tot..yeeyJ)).Mai folosesc rimel de gene si de sprancene,creion alb,ca sa imi faca ochii mai mari si cam atat.
Mai am nevoie de un ruj/luciu de buze si sunt gata de cursuri.

Am ajuns sa fac toate astea in 10 minute,dimineata (before 8 a.m) , inainte de a pleca la facultate.

Dar uneori e obositor si mi-ar placea ca in weekend macar sa ma relaxez si sa ii ofer tenului un tratament facial.Am fost o singura data la salon pentru un astfel de tratament si m-am simtit foarte bine.Iar pielea mea,era curata si fina ca de bebelus.A durat doua ore,timp in care mi-a exfoliat in  profunzime pielea,mi-a extras toate punctele negre/cosuri si m-a "cremuit":))
In Timisoara nu am apuca sa merg,nici nu m-am intresat ce-i drept,dar este vreme.
Intre timp,in cazul in care cautati un salon,poate pagina despre Saloane de aici v-ar fi de ajutor.

Revenind la subiectul principal,voiam sa va intreb ce ritual aveti voi/folositi mai multe produse seara sau dimineata?
Pupici:*

2 comentarii:

  1. si eu sunt interesata de o crema pentru fata:-?
    Eu mi`am achizitionat concealer-ul de la oriflame,caci auzisem lucruri bune despre el.E ok,ce sa zic..dar si eu il caut pe..the one !!
    Te pup !

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti trebuie sapunul de la alep de care ziceam azi:d e genial:d

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template