duminică, 2 octombrie 2011

Review Elf Studio Blush

Tot din comanda Elf UK fac parte si aceste 2 farduri de obraz despre care voi scrie putin azi.
Mi-am luat nuanta Candid Coral(caci auzisem ca e un dupe pentru Nars -Orgasm) si Peachy Keen,pentru ca imi doream un blush maroniu,discret.


 Descriere oficiala:


Cu o textura neteda, se aplica usor pe piele oferind un aspect matasos. Poate fi folosit singur sau cu alte produse cosmetice pentru un efect mai intens. Evidentiati tenul printr-un aspect stralucitor si sanatos!


Incep cu nuanta Candid Coral,despre care am auzit aici prima oara:

Ce imi place:

-e destul de pigmentat
-e o nuanta placuta
-poate fi purtat cu usurinta atat ziua ,cat si seara
-are particule fine de sclipici
-nu e prafos
-nuanta seamana cu cea de pe site,spre deosebire de alte produse
-ambalaj profi,dragut;

Ce nu imi place:
-trebuie aplicat in cateva randuri ca sa se observe pe obraji

Iar despre nuanta Peachy Keen pot spune ca:

 Imi place:
-nuanta de maro subtila,cu particule de sclipici , potrivite pentru ten deschis si pentru sezonul cald
-ca poate fi purtat cu usurinta la scoala
-da o stralucire discreta tenului

Nu imi place:
-pigmentatia(cel putin blushul meu nu e aproape deloc pigmentat)
-nu il observ pe obraz decat dupa multe aplicari

Per total pot sa spun ca imi plac,dar nu ma omor dupa ele.Mi-ar placea totusi nuanta Blushing Rose sau Berry Merry.Din gama normala insa,nuanta Coy e superba.Poate o sa scriu pe viitor despre acest blush.
Alte pareri despre blushurile din gama Studio gasiti aici,aici si aici.


Pupici si bafta pe maine fetelor care incep facultatea:)

2 comentarii:

  1. sa stii ca si eu am avut probleme cu pigmentatia :) mi se parea ca sunt foarte proaste dar acuma dupaa vreo 3 folosiri nu mai vad aceeasi problema :-?

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template