joi, 13 octombrie 2011

Review Elf Blush-Coy

Azi vreau sa va povestesc putin despre noul meu blush favorit.Desi am spus ca o sa folosesc blushul de la Shiseido,ca sa ii fac un review,nuanta lui e prea puternica pentru everyday make up,asa ca am ales un alt blush.

Cel de la Elf,din gama normala,nuanta Coy.
Stiu ca lumea e innebunita dupa Shy(pe care il am si e foarte pal pentru tenul meu,nu se prea vede)sau Glow(pe care l-am avut si l-am spart:D),dar nuanta Coy e divina pt mine.


 Ce imi place:
-nuanta deosebita-un movuliu cu particule stralucitoare,dar care tinde spre roz
-e foarte pigmentat(spre deosebire de Shy)
-se aplica usor
-ambalaj mic si dragut,dar care se sparge repede asa ca aveti grija!
-raport calitate pret(doar 8 lei!!!) super.
-cantitate mica(2grame)dar care totusi te tine "mult si bine"
-nuanta chiar seama cu cea de pe site

Ce nu imi place la el:
-are tendinta de a se sfarama
-e usor prafos
-nu rezista toata ziua pe fata

Il folosesc zilnic de o saptaman incoace si e my fav. momentan.

Daca ar fi sa comand un alt blush din gama normala,acela ar fi Glow,caci nu am apucat sa il folosesc inante de a il sparge si sunt curioasa cum e.
Dar anul acesta nu mai cumpar blushuri si/sau farduri.Vreau sa ma axez mai mult pe ingrijirea tenului,pe un fond de ten bun(visez la Colorstay sau Astor mattitude) si oje (mai nou am descoperit ca imi place sa imi fac manichiura cu diferite culori cam de 2 ori pe spatamana:)))

Care e blushul vostru favorit ? Sau ce blushuri aveti de la Elf din gama normala?

Nu uitati de giveaway si de blog sale.

Va pup!

6 comentarii:

  1. blushul meu favorit este acum cel de la avon din gama 24k gold, care are si iluminator in el. il am cam de-o saptamana si sunt foarte incantata de el. o sa-i fac is un review la mie pe blog in viitor. pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Blush-ul meu favorit este Peachy Keen de la Studio . Il folosesc cam de o luna si nu m-am plictisit de el ;;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu m-am invartit o gramada pe langa el..sa il iau sa nu il iau...pana la urma nu m-a convins...deocamdata preferatul meu e acelasi despre care vorbeste Alina Eugenia

    RăspundețiȘtergere
  4. Blushul meu preferat este unul de la Giordani, insa vreau sa imi caut ceva mai discret.

    RăspundețiȘtergere
  5. blush.ul meu favorit este cel de la elf nuanta glow.E perfect:X ! Trebuie neaparat sa ti`l iei!

    RăspundețiȘtergere
  6. Deci atat de tare imi place blush-ul asta ca mi-am comandat doua, sa fiu sigura ca nu raman fara :))! Cred ca avem un ten asemanator la culoare de ne place, pentru ca am observat ca la foarte putine din prietenele mele le sta bine cu nuanta asta, e mai dificila pe un ten deschis de exemplu...
    Dar oricum ar fi, eu il iubesc :)!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template