luni, 10 octombrie 2011

Pixi concealer review

De mult timp caut un anticearcan bun.Pana acum 2,3 saptamani era un moft,dar de cand cu noptile albe sau cel putin cu culcatul tarziu,a devenit o necesitate.
Concelaerul de la Pixi a picat la fix,alaturi de cel de la Oriflame.
Ce imi place:
-ambalajul:practic,usor
-aplicatorul
-acopera bine
-e de ajuns o cantitate mica

Ce nu imi place:
-nuanta e putin mai inchisa decat as avea eu nevoie


Produs primit spre testare de CosmeticSkincare

Eu il folosesc in paralel si pe cel de la Oriflame,care este mai deschis , insa nu acopera la fel de bine.

Am auzit de cel de la Farmasi ca ar fi bun.Voi ce concealer folositi?

Pupici:*

Nu uitati de giveaway!

3 comentarii:

  1. il am eu pe cel de la farmasi....are o acoperire medie sa zic ...si eu ma asteptam sa fie mai bun

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu sunt in cautare de concealer bun.. inca nu m-am hotarat

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu il am pe cel de la Seventeen.Imi fac treaba foarte bine cu el:X

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template