miercuri, 12 octombrie 2011

Mic Blog Sale-cosmetice

Am facut o selectie astazi si am cateva produse pe care nu le folosesc si as vrea sa le vand.


Primele produse sunt 5 lei,insa as vrea ca in cazul in care nu sunteti din TM totusi sa nu faceti comanda de 5 lei,in sensul ca e aiurea cu transportul.

Farduri:
-Elf-nuantele:Black licorice & Blueberry
-Alverde(am scris despre el aici)-Rezervat
-pigment 200 collection-dazzle me

Mono Beauties Factory -nuanta 537-Rezervat


Rujuri&luciu de buze;
Miss sporty
Avon


Tus negru si albastru-Orifame
Creion multifunctional Avon
Baton 3 in 1 Elf-Rezervat
Pensula Fdt Oriflame

Creioane de ochi Avon si Oriflame:

Fdt Avon-VANDUT
Pudra Oriflame-VANDUT

Urmatoarele produse sunt cu 7 lei:

Pensula corector Oriflame:

Trusa corector Avon Jillian Dempsey:

Iar trusele sunt cu 15 lei:
Avon 6 in 1:-VANDUT

 Elf Day&Night:-VANDUT
Nyx:-Rezervat

Lasati comment daca doriti ceva.
Pupici:*

13 comentarii:

  1. ce nuante sunt pudra oriflame si fdt Avon? eu am pielea ff deschisa la culoare.

    RăspundețiȘtergere
  2. @meMyself...Beauty:pudra este in nuanta light.pt mine e prea deschisa.iar fdt este natural beige

    RăspundețiȘtergere
  3. as vrea pudra si paleta avon. transportul cam cat e?

    RăspundețiȘtergere
  4. pai e 3 lei dak pui banii in avansa si 6lei daca vrei ramburs

    RăspundețiȘtergere
  5. aah dar am ramas iar fara bani! pot comanda doar pudra? daca nu, sa zici, ca nu ma supar. :) dar tot cand n-am bani se fac blog sale-uri. ah!

    RăspundețiȘtergere
  6. @me myself:poi am zis ca nu as prea vrea sa trimit colete pt 5lei...dar daca vrei ti le rezerv pana faci rost de banuti

    RăspundețiȘtergere
  7. ooooo ok. numa bine asa. cine stie, poate mai iau ceva daca dau de bani. mersiii muult :* :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna seara!
    As vrea sa stiu ce culori au creioanele? Albastru sau mov, (nu imi dau seama)?

    RăspundețiȘtergere
  9. @Aaaaa Aaaaa:sunt mov amandoua , dar nuante diferite.daca vrei iti dau poza cu swatch

    RăspundețiȘtergere
  10. buna. vreau sa-ti spun ca m-am hotarat si vreau asa: fdt cu minerale de la avon(e 5 lei,nu?) pudra oriflame, si paleta elf in locul celei avon (as lua-o si pe cea avon dar deocamdata mai am alte comenzi de platit :D) imi poti spune te rog ce nuanta e fdt? mi le poti timite oricand ai tu timp,si saptamana viitoare e bine,nu ma grabesc,cand ai timp ca stiu ca esti ocupata.
    deci cand vrei sa mi le trimiti da-mi un mail la adresa vero_cosma@yahoo.com si iti timit datele.
    pa pa :*

    RăspundețiȘtergere
  11. buna, mai ai pensula pt corector si paleta corector avon la 7 lei fiecare?? pandreeageorgiana@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din cate stiu paleta da;maine ma uit si de pensula...

      Ștergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template