joi, 27 octombrie 2011

Home sweet home

Am fost absenta,dar motivat.Azi insa sunt acasa,fericita si relaxata,pot sa spun.
Nu credeam ca ACASA va fi atat de frumos pentru mine;Nu ma intelegeti gresit,iubesc Timisoara si viata de acolo,dar e si obositor.Mai ales ca am avut o mica depresie,am fost trista si tot timpul pe fuga,obosita,stresata,nedormita...Asa ca mi-am luat concediu:)).Pana duminica ma relaxez si sunt rasfatata de cei de acasa.

Voiam sa va spun de asemenea ca am inceput sa iau Omega3,pentru ca am citit multe pe bloguri despre beneficiile sale;nu stiu daca e adevarat sau e doar efectul placebo,dar azi am fost vioaie,fericita,plina de energie la ore;oricum nu trista;oare sa aibe efect pastilele?

In orice caz,revenirea la cei de acasa e foarte placuta;desi am pierdut un tren,am reusit in cele din urma sa ajung la destinatie,unde ma asteptau cu bratele deschise si mancare buna:X;
Programul meu de somn se prelungeste cu cateva ore,dar tot o sa am de umblat prin oras,(la croitoreasa,la suc cu fostii colegi,in vizite la prieteni pe care nu i-am vazut de mult),desi as vrea sa stau toata ziua in pat sa lenevesc:X.Sper sa ma pun pe picioare si sa "coc" si niste articole zilele astea;))
Intre timp,cele din TM pot sa se distreze la festivalul vinului(urasc ca il ratez ) si la petrecerile de Haloween(poate mai prind si eu ceva duminica)
Va pup:*

1 comentarii:

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template