miercuri, 5 octombrie 2011

Finally Sleek-Oh so special

Am si eu in sfarsit Sleek:X.
Oh me so happy:P.
Stiu ca ieri trebuia sa fac postarea specifica zilei de marti,adica lectia de machiaj,dar nu m-am simtit bine,am uitat si am avut si ore aiurea:-j.

Insa azi sunt foarte fericita ca am Sleek.
Am comandat paletuta de pe siteul Cosmetic Style.Si am avut noroc cu Deia,pentru ca am avut probleme cu adresa de livrare(lucru care m-a suparat putin,dar trecem peste).Asa ca multumesc Deia:D.
Am auzit numai lucruri bune despre paletele Sleek si toate arata super,asa ca a fost greu sa aleg una.Dar in urma reviewurilor citite si a parerilor voastre,am decis ca Oh so special e the one:P.




Ce imi place:
-ambalajul (desi multe fete spun ca e mica,eu spun ca e perfecta)
-oglinda mare
-faptul ca nuantele au fiecare cate un nume.Mi se pare dragut si intneresant.
-pigmentatie ffff buna
-nuante superbe si potrivite pentru un machiaj de zi la scoala,dar si pt smokey eye seara.
-faptul ca paleta aceasta are mai multe nuante mate(7) decat sidefate(5)


Ce nu imi place:
-sunt usor prafoase

Am incercat-o deja si cred ca va fi singura paleta folosita luna aceasta:X.O ador:P.Dar mai vreau
Sunset si Au naturel.De fapt le vreau pe toate:)).
Voua care va plac?
Pupici:*
P.S: Si colega de camera si-a luat-o.V-am spus ca o sa adune multe farduri daca sta in camera cu mine:)).

11 comentarii:

  1. Ceeee bine arata!!! Sa o folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. E foarte frumoasa! Sa o folosesti cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. superbitate micaaaa :o3 te iubeste mami mult de tot !!!
    :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa o folosesti cu placere :) Eu vreau paleta Sleek Acid si paleta de primere Sleek :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa o folosesti cu placere!
    Brr prafoase? Pe asta nu am mai auzit-o.Da,nuantele mate sunt mai prafoase in general si cam asa sunt si nuantele mate Sleek!

    Te pup si la cat mai multe machiaje cu ea! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa le folositi cu plcere,ca vad ca a iesit de sub tutela ta:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa te bucuri de ea, chiar e super :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Mi-am cumparat si eu Oh So Special & I love it!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Premiu constand in 2 perechi de gene false si adeziv DUO.

    Inscrie-te si tu la giveaway : http://adinapup.blogspot.com/2011/10/giveaway-gene-false.html

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa o folosesti cu placere.
    eu o am pe monaco !

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu am 3: Oh So Special, Sunset & Bad Girl :X. Imi plac tare mult si sunt super practice :D.

    www.iuliabadita.ro

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template