luni, 31 octombrie 2011

Favoritele lunii

Am revenit in forta,sper:)).Weekendul petrecut acasa m-a ajutat sa imi reincarc bateriile si am multe planuri in cap pentru perioada ce urmeaza.
Si pentru ca e sfarsitul lunii,o sa va arat produsele pe care le-am folosit cel mai des.

  • Paleta Manly-vreau sa o termin,sau amcar cat mai multe pastilute din ea,asa ca o folosesc zilnic.
  • Fdt Revlon-pana mi-l cumpar pe cel de la Astor,o sa il folosesc tot pe acesta.Imi place mult,acopera bine,se intinde usor,e grozav.
  • Blush Elf-nuantaCoy again caci imi place mult nuanta
  • Bronzer Sephora - foarte folosit in ultima luna,insa cred ca nici in 3 ani nu se va termina:))
  • Baton corector Clearskin- s-a terminat,dar il cumpar din nou;))
  • Creion alb Color Trend-folosit zilnic:P
  • Elf complexion Perfection-un produs muuult iubit de la Elf,pe care il termin mult prea repede:(
  • Rimel oriflame-e ok pentru every day make up,da curand il voi arunca,caci au trecut cateva luni de cand il am si in plus l-am folosit destul
  • Rimel pt gene/sprancene Avon-sunt curioasa voi de la ce firme aveti asa ceva?curand se termina si nu stiu ce sa iau


Sunt curioasa ce produse ati folosit voi luna aceasta.Luna viitoare o sa incerc sa folosesc produse diferite ca sa nu va plictisesc cu aceleasi favorite la sf.lunii:P

Pupici:*

8 comentarii:

  1. sunt mirata ca te impaci bine cu rimelul de la oriflame pentru ca eu am avut unul (mai demult de-i adevarat!)care era plin de maclavais :((( de atunci nu mi-am mai luat mascara de la oriflame.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie mi se pare ca am terminat destul de repede Elf complexion Perfection(cumparata datorita tie :P) . Adevarul e ca o folosesc de fiecare data atunci cand ma machiez. Ce FDT de la Astor vrei sa iti iei?

    RăspundețiȘtergere
  3. @alina eugenia:m-am saturat de el luna aceasta asa ca l-am dat la o pr.O sa incep de maine sa fol.Flormar.E genial.
    @bioana:as vrea astor mattitude.nu stiu altele cum sunt.doar ala l-am incercat.iti pare rau ca ai luat paleta complexion perfection?:P.te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. nuuuuuuuu,imi place foarte mult, o folosesc zilnic. Imi pare rau ca se termina:(. Simt o comanda Elf in viitorul apropiat, sper sa fie pe stoc ca de obicei nu e

    RăspundețiȘtergere
  5. Rimel incolor pt. sprancene am Elf si imi place. Are 2 capete, unul pt. gene si unul pt. sprancene, zic ei, dar pensula e la fel la ambele, eu il folosesc doar pt. sprancene. Se murdareste la fel ca toate cele incolore, dar macar e impartit in 2, pana termini un capat nu apuca sa se murdareasca chiar ca cele care au cantitate dubla si o sg. perie, iar pe celalalt capat il ai curat.

    RăspundețiȘtergere
  6. numai tu m-ai facut sa imi iau complexxion perfection :D

    RăspundețiȘtergere
  7. @coconut:cred ca o sa imi iau si eu pe cel de la elf la urmatoarea comanda:) ms
    @miu miu:si tu ca bioana:P.v-am recomandat ceva bun.nu.i asa?:)

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template