sâmbătă, 1 octombrie 2011

Cele mai recente cumparaturi

De fapt pe ce am dat banii de cand am venit in Timisoara.
Incep cu ultima mea achizitie,pe care o ador  si anume:Geanta de la Meli Melo
Apoi mi-am mai luat balerini si un bolero no name



Din gama de make up si ingrijire mi-am luat:
-ulei de ricin,avand in vedere ca am citit pe bloguri multe despre el
-crema Bevoxyl-minunata crema;am scapat aproape de tot de acnee-recomand din tot sufletul
-pensula essence pentru blush si pudra
-si am primit premiul castigat la giveawayul Sigma si anume pensula E25


Si mi-am coamndat paletuta Sleek finally:D.De ab ia astept sa o vad/folosesc.
Voi ce v-ati luat lately?
Pupici:*

13 comentarii:

  1. eu toata luna septembrie nu mi-am luat nimic:))
    si acuma vreau sa recuperez:))).
    frumoase achiztii:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Pensula essence :)) Eu nu am vazut pensule essence pe aici si a ta arata super!
    O sa fac maine o postare cu ultimele mele achizitii.Pup si sa le folosesti cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. @dariaa:ms:P.vezi ce iti cumperi
    @andreea:le-am luat de pe un forum ca nu se gasesc in Romania:((.o sa scriu despre ea probabil.

    RăspundețiȘtergere
  4. gentuta e absolut superba! cat ai dat pe ea?

    RăspundețiȘtergere
  5. cat timp ai folosit brevoxyl pana ai scapat de tot de probleme? btw, eu am adresa de tm, scrie-mi mail daca vrei sa ti-o dau sa pui comanda :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Offf, ma faci sa-mi fie dor de Timisoara :(!

    RăspundețiȘtergere
  7. @andra:am doar o saptamana de cand il folosesc dar rezultatele se vad deja.mai am cateva cosuri,dar nu mai sunt asa multe si mari/urate k inainte.cred ca o sa apelez la tine.ms

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu mi-am luat decat Oh so special:):d
    Sunt f multumita de ea.O sa iti placa si tie:*

    RăspundețiȘtergere
  9. gentuta e tare draguta. si bineinteles , cosmetice , pensule la care visez . puuup

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu ai avut nici o surpriza de la Brevoxyl? L-ai folosit zilnic?

    RăspundețiȘtergere
  11. @dedeea:stiu,de abia astept:d
    @modniza:multumesc si mie imi place mult:)
    @federova:nu am avut surpize,desi imi era frica si mie de ceva reactii.il folosesc in fiecare seara inante de culcare.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template