luni, 24 octombrie 2011

Brevoxyl

La fel ca si de uleiul de ricin,am auzit de aceasta crema de la fete pe bloguri.Mult laudata crema nu se gasea la mine in oras,asa ca in prima saptamana de TM am cautat-o curioasa sa vad ce e de capul ei.
Ei,nu a fost degeaba laudata.Am inceput sa o folosesc in fiecare seara dupa demachiere.Si uneori aplicam deasupra cosurilor baton corector Clearskin(pe care eu il ador , pentru ca usuca cosurile).
Dupa cateva zile deja pielea mea arata mult mai bine.Din pacate nu am facut poze before&after,asa ca trebuie sa ma credeti pe cuvant.

Ce imi place la ea:
-isi face treaba bine si repede
-e ieftina-eu am dat23lei
-cantitate mare-40g
-vine in tubulet

Ce nu imi place:
-usuca ff tare pielea;tenul meu era gras,a devenit uscat o vreme ,iar acum e mixt
-in unele zone pielea se exfolia/descamusa(nu imi dau seama care e termenul corect);prostia mea a fost ca am aplicat si pe alte zone care nu erau afectate de acnee

Voiam sa intreb fetele care au folosit aceasta crema,daca au facut o perioada de pauza,caci eu am doua cosulete si nu mai raspund asa bine la tratament;oare s-a obisnuit pielea cu ea?sa fac o pauza de cateva saptamani?Ce-i drept ca tot umblu la ele si nu le las sa se vindece,asa ca ar putea fi asta o cauza.

Si voiam sa va rog sa imi dati idei de postari,caci vreau sa scriu,imi fac si timp pentru asta,dar sunt putin in pana de idei.Ma gandesc doar la GD care ma omoara.Acum am terminat de facut 6/8 desene , iar maine o sa trebuiasca sa fac 3 din ele din cap la lucrare:P.Stiu ca nu va intereseaza,dar ma plang si eu online,ca la colege m-am plans destul:))

Iata despre ce vb:



Pupici :*

10 comentarii:

  1. si pe mine ma rupe GD-ul in doua :)) esti la inginerie mecanica? kisses

    RăspundețiȘtergere
  2. bine ca am scapat de GD:))...oricum ce ai tu aici e usor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am nceput sa folosesc Brevoxyl pe 20 octombrie, la recomandarea medicului. Tot el mi-a recomandat sa folosesc Brevoxyl alaturi de Effaclar M sau H, tocmai pentru ca imi va usca tenul. Am ales M, mi s-a parut mai indicata pentru problemele mele. Mie mi-au disparut, in cateva zile, cosurile alea dubioase, de sub piele si, mai mult, pielea isi recapata textura (ca pe mie asta ma deranja mai mult - cosurile le mai tratezi local, dar cu textura pielii ce sa faci?). Eu o sa o folosesc timp de 6-8 saptamani, asa mi s-a spus si, desi am citit ca trebuie aplicata pe zonele cu acnee, eu o aplic o data pe zi, seara, pe toata fata, la indicatia doctorului. Ce-o urma dupa, oi vedea. Kisses :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu deja ma amuz cand citesc aproape peste tot ca Brevoxyl usuca pielea.La mine nu o face! Skinorenul si Zyneritul facea treaba asta,dar Brevoxyl NU! Deloc! Si cel mai fain e ca de cand il folosesc tenul meu e super! Mai nasol e ca din cand in cand tot imi apar cosuri si trebuie sa il reaplic pe zona cu probleme,ceva de genul tenul meu devine cam dependent dar asta e.. Sper sa dureze minunea si sa fiu in continuare multumita de el!
    Te pup si bafta la proiecte!

    RăspundețiȘtergere
  5. ah acuma am vazut comentariul de mai sus...eu iubesc GD-ul...il ador..e una din primele mele iubiri:))multa bafta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Dupa desene am banuit ca esti la constructii desi n-am nici o treaba cu profilul respectiv si n-am vazut in viata mea asa desene :)).

    Si mie mi-a uscat pielea, mi-a si iritat-o ca mi-e frica sa mai folosesc Brevoxyl...

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu am inceput sa folosesc aceasta crema din luna mai cand,disperata fiind,am ajuns la dermatolog iar acesta mi-a facut o schema de tratament cu Brevoxyl dimineata si Retin A seara in combinatie cu crema Effaklar H.A mers de minune,Tenul meu arata mult mai bine.Am folosi aceasta schema vreo trei luni.Pe urma am facut o pauza,aproximativ o luna pentru ca tenul meu era foarte uscat.Cand am vrut sa reiau tratamentul am constatat ca nu se mai gaseste Retin A asa ca mi-am luat Brevoxyl pe care il folosesc dimineata si seara,iar cand imi apare cate un cos,aplic de mai multe ori pe zi crema doar in zona cosului.Acum nu mai am probleme cu uscatul tenului.Nu mai folosesc nici Effaclar. Mi-am luat o crema cu extract de melc(nu din aceea de la tv) care e foarte buna pentru tenul meu.
    Sper sa intelegi ceva din ce am vrut eu sa zic aici si sa te ajute experienta mea cu aceasta crema.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template