sâmbătă, 15 octombrie 2011

Blue is not my colour

Ador culoarea albastru si mov.
Dar pe primul loc e albastrul.La haine,accesorii ,etc...Dar se pare ca nu si la make-up.
Am incercat ieri un machiaj cu aceasta culoare,iar rezultatul a fost urat,asa ca am decis sa nu mai folosesc aceasta culoare.Sau nu singura cel putin.Eventual cu mov.


Ideea este ca am multe nuante de albastru in palete,asa ca incerc sa mai dau/vand din ele.
Iata ce nuante de albastru am de dat azi:
Mono Beauties Factory -nuanta 537-5 lei



Trio NYX-nuanta Aquamarine-15lei



Singura trusa de albastru care inca imi place mult si ii mai acord o sansa este cea de la Avon:


Iata si un machiaj foarte dragut pe care l-am vazut azi cu aceasta culoare, aici.

Pupici:*
Nu uitati de blog sale (am mai adaugat produse)si de giveaway!

9 comentarii:

  1. Madlen,am aceeasi "problema".Ador albastrul,dar cand il folosesc la machiaj arat tare ciudat!
    In schimb la haine si accesorii iubesc albastrul!

    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Yeap, valabil si pentru mine :), vad ca deja suntem 3 la numar.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu zic doar ca ai gresit ideea, nu culoarea. INcearca un smokey negru cu accente albastre. Sau un gradient de la alb la negru cu un accent albastru pe mijloc, difuzat si reaccentuat. Cred ca ar arata super. Un albastru (nuante de albastru) pe pleoapa nu o sa arate mai niciodata bine

    RăspundețiȘtergere
  4. @andreea :si eu iubesc cum ziceam mai suus albastru in general.
    @dragonfly:sunt unele la care le sta bine.oph:(
    @moony:ai dreptate,o sa incerc,dar oricum nu aveam nevoie de trusa asta si acel mono.mai am destule nuante de albastru nefolosite:(

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu spun ca ar trebui sa folosesti o nuanta de albastru ceva mai inchisa si nu singur... sunt sigura ca dupa mai mult timp de exersat vei reusi sa porti si pe pleoape albastrul :)

    RăspundețiȘtergere
  6. depinde si de nuanta de albastru pe care o folosesti. din ce imi pot da eu seama din poze cred ca iti sta bine, insa ar trebui sa te vad in ansamblu sa imi dau mai bine seama. oricum nu cred ca merge sa te imbraci cu albastru si sa te machiezi tot cu albastru ... too much blue!!!!
    din ce vad in poze paleta de la avon are nuantele de albastru mult mai inchise si mai spre mov, de aia poate iti place tie cel mai mult :)

    RăspundețiȘtergere
  7. mie nu mi se pare urat:) albastru e si culoarea mea preferata;D:)

    RăspundețiȘtergere
  8. nu am vazut pe nimeni care sa arate frumos cu albastru asa deschis...mi se pare urat mai ales la mirese... incearca nuante mai inchise , arata mai pretty:D

    RăspundețiȘtergere
  9. da,exact,depinde. incearca nuante mate. totusi,mie imi place si cum iti sta aici :) dar hei,fiecare cu opinia,right ? si daca tie nu-ti place,mai conteaza ce zic restu' ?

    alexandra @
    shoependant.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template