luni, 26 septembrie 2011

Si a inceput

Am inceput facultatea!
Si parca vreau acasa:)).La una din ore am atipit,de "interesanta"ce era si la alta m-am socat de ce desene trebuie sa invat sa fac....
Acum am invatat sa citesc orarul,care e aiurea,ma mut de la o faculta la alta si colegii sunt speriati si ei.Nu sunt prea sociabili.
Sa vedem maine cum va fi.
La voi cum a fost?

Si tot am vrut sa va arat machiajul facut unei colege de camera intr-o seara.Are ochii mari si se lucreaza f bine pe ei.Si ea e singura fascinata de make-up ca mine.Daca in 4 zile am facut-o sa isi comanda o paleta de 78 de pe Myashop,va dati seama ce colectie va avea pana la sfarsitul anului viitor:))


Maine o sa anunt castigatoarea giveawayului Elf.

Va pup:*

P.S:ce imi place aici,e ca nu am timp sa ma plictisesc,sau sa ma gandesc la cei de acasa.Sunt mereu pe drumuri,in vizita,la suc/bere,la cursuri acum,sau in camera cu fetele....

10 comentarii:

  1. Wooow...deja ai inceput facultatea? ;)) altii incep pe 3

    RăspundețiȘtergere
  2. abia astept sa vin si eu:Xbtw fain machiajul:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. @cristina vlad:poli a inceput in 26:(
    @miss o:si eu astept sa vii:d
    @miu miu:nu,are ea gene super faine.si alta colega de camera la fel.le invidiez;))

    RăspundețiȘtergere
  4. hehe si eu am inceput azi..am avut Lecture Day...m-am plictisit 2 oreeee!!! :))) si am si racit..noroc ca va fi soare zilele astea :* pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. ah si noi trebuia sa incepem azi..dar ni s-a prelungit pana in 3 :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Incep pe 3, momentan ma mai bucur de vacanta:))

    RăspundețiȘtergere
  7. asa e la inceput....dar te vei obisnui...eu la inceput credeam ca nu imi voi face nici o prietena...majoritatea se cunosteau intre ele( fusesera impreuna la liceu sau pur si simplu erau din aceeasi localitate) numai eu eram picata din pom...dar pana la urma a fost ok..cat de cat..pup

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template