luni, 12 septembrie 2011

Review:Liz Earle Cleanse & Polish™ Hot Cloth Cleanser

De mult imi doream sa incerc un demachiant bun,care sa imi faca si tenul sa arate mai bine.
Am azit multe lucruri despre cel Liz Earl am avut norocul sa il testez.
In primul rand am ramas impresonata de timpul relativ scurt in care a ajuns.Imi place de asemenea ca in pachet erau carticele cu diverse informatii despre produsele lor.Iar o scrisorica draguta,mi-a furat un zambet.
Au o bila alba pentru felul in care isi trateaza clientii.
Citind carticelele am aflat ca au castigat multe premii pentru acest demachiant.


Kitul primit contine:
-Demachiant 100 ml
-2 prosopele de bumbac

Ce imi place:
-cantitate mare(100ml)
-faptul ca are pompita si se dozeaza usor cantitatea necesara
-mirosul de eucalipt(mi se pare mentolat)
-portfardul in care vine-e f practic
-cele 2 prosopele-mi se pare ingenios ca le dau alaturi de demachiant

-indeparteaza bine si cu usurinta -mi-am dat seama de asta cel mai bine cand a trebuit sa ma deachiez de gheisha make up:P
-lasa tenul curat

Ce nu imi place:
-procesul de demachiere dureaza mai mult(iar eu sunt lensa uneori...bine,de multe ori...)

Il folosesc zilnic dimineata si seara.


Produs primit spre testare de cei de la Liz Earle.

Pupici 

1 comentarii:

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template