luni, 19 septembrie 2011

Review:Elf cream eyeliner

Nu am postat in ultimele zile,pentru ca am fost tot plecata de acasa,dar azi am zis ca trebuie sa postez:P.
Si uitandu-ma prin produsele de make-up am realizat ca nu am facut review la produsele Elf comandate de pe siteul lor din UK.
Asa ca incep seria de reviewuri Elf,cu cele 2 tusuri crema pe care le gasiti aici.
Eu am nuanta Midnight,care ar trebui sa fie un albastru inchis-in schimb e negru-de la Cristina(multumesc:D) si nuanta  Coffee comandata de pe Elf uk.



 
O sa incep prin a spune ca adooor nuanta Coffee.Am mai avut tus carioca maro si nu se vedea deloc maro.Cel de la Elf s-a uscat in scurt timp,iar cel de la Oriflame era mai degraba negru decat maro(vorbesc aici de tusurile carioca).Ei bine , am gasit ce imi doream.A venit cu o pensulita mica,dar nu o prea folosesc.Folosesc in schimb pensula de la Alverde.

E pigmentat si se intinde usor.Nu s-a uscat deloc.

Nuanta Midnight e un negru usor sters.Ca sa fie negru negru,trebuie sa aplici de mai multe ori.S-a uscat si am pus putina crema ca sa isi revina.Totusi nu se intinde la fel de bine ca cel Coffee.

Sa nu radeti de liniile mele pls:

Si acum in general despre amandoua:

Ce imi place:

-ambalaj micut , dragut
-nuante frumoase
-consistenta cremoasa
-nu se strang,nu curg
-au finish mat
-rezista pe pleoapa toata ziua


Ce nu imi place:

-pretul e destul de mare pentru cantitatea primita.Adica 18 lei pentru 4,7 grame.Am gasit Love Alpha cu 25 lei si are 8 gr.
-pe unul scrie pe eticheta ca expira in 3 luni de la deschidere.Mi se pare un timp scurt ca sa termini un tus:|.Cel putin eu nu folosesc zilnic si dureaza mai mult...

-nuantele difera fata de cele de pe site
Uitati cum trebuia sa arate Midnight:



Totusi imi plac si alte nuante,cum ar fi:
-Cooper



-Gunmetal
 -Punk Purple
-Purple



De asemenea as vrea sa incerc tus gel pentru ochi de la alte firme precum:
Love Alpha

Coastal Scents

Voi de care aveti?Sunteti multumite?
Si folositi des/cat va tine unul?

Pupici:*

9 comentarii:

  1. sper sa fie si purple asa bun...trebuie sa imi ajunga si mie comanda din Uk si l-am luat pe cel purple..abia astept sa ajunga :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am Coastal Scents, s-a cam uscat dupa vreo 2 luni, dar am pus o picatura de ulei si si-a revenit. Nu e foarte rezistent, cel putin la mine pe pleoape. Am in schimb unul lichid Farmasi, tine toata ziua, doar ca nu-mi place pensula tip carioca si il aplic cu alta pensula. Tin minte ca in liceu am avut unul golden rose sau ruby rose, intr-un tub ca si rimelul, dar cu o pensula subtire, absolut divina. Tinea toata ziua si pe deasupra mai era si mega ieftin, din moment ce mi-l permiteam din alocatie :).

    RăspundețiȘtergere
  3. mie mi se pare ca nuanta cooper e mai putin rezistenta decat coffee..mi se pare doar mie sau a mai obs cnva?:))

    RăspundețiȘtergere
  4. coastal scents sucks:)) s-a uscat dupa o luna doua. si nici la inceput nu eram incantata de el, nu era negru cum trebuie, era cam tare si seintindea greu rau de tot. Costa 30 ron. sincer prefer sa dau 80 pe cel de la MAC si e de o mie de ori mai bun, isi merita toti banii, se intinde perfect, e culoare intensa si e moale, poti sa iei cat produs vrei.

    RăspundețiȘtergere
  5. ce bine arata ala pe maro:| IL VREAU

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu vreau love alpha.acesta de la elf se usuca destul de repede.Nu ajungi sa il consumi pe tot.

    RăspundețiȘtergere
  7. Asta e urmatorul pe lista mea. pana acum mi-am luat tot ce am visat de la Elf si nu m-a dezamagit nimic :-??

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template